Mammaen til 2007jenta Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 er dere i permisjon, studerer dere, jobber eller er dere bare hjemme med småen?? Selv kommer jeg til og ha 10mnds permisjon når babyen kommer, for så og gå tilbake på skolebenken.
Bergene Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg er hjemme med gullklumpen på 3 mnd og kommer til å være det en god stund =)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 neste uken er min siste uke i permisjon:(:( da er det tilbake på skolebenken for meg og i bhg for Noah:) Buhu
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg har gått på sommer-skole nå i sommer mens Eivind har vært hos dagmamma... Nå har jeg en ukes ferie mens Eivind har innkjøring i barnehagen, men neste uke begynner jeg på skolen igjen...
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Har gått ferdig vgs. og har jo sommerferie nå;-) Til høsten starter jeg på studier... Og det gleder jeg meg litt til;-)
Kirsebæra Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Jeg har vært hjemme siden skolen sluttet i fjor...fikk sønnen min i november og nå den 20.august starter jeg på skolen igjen... Ungen skal i bhg som er rett på siden av skolen=)
Gjest Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 permisjon, jobber, er hjemme med lille tulla mi..=)
--arkin-- Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 går på vgs, er siste året mitt nå, og så jobber jeg litt på ett eldresenter nå ved siden av
Gjest Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Har mammaperm i lærlingetida mi. Og har planer om å ha det til Emilie er 1 år(er 3 mnd nå)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 22. august 2007 #12 Skrevet 22. august 2007 jeg er bare hjemme med jenta mi.. men vurderer å prøve å få tatt omsorgsfag når jeg syns det er på tide.. får se hva tiden bringe..
FrøkenSprøken Skrevet 26. august 2007 #13 Skrevet 26. august 2007 Jeg går på lærerhøgskolen, og lillegutt er i barnehagen. Deilig å gjøre noe annet enn å bare gå hjemme! Koser meg på skolen, jeg:)
Gjest Skrevet 26. august 2007 #14 Skrevet 26. august 2007 Jeg har jobbet litt etter endt permisjon, og nå skal jeg begynne i 30 % stilling hos Kiwi samtidig som jeg tar Helseservicefag Leter etter dagmamma, venter på bhg-plass, og i mellomtiden skal knøttet være hos tanter og besteforeldre når sambo og jeg jobber
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 27. august 2007 #15 Skrevet 27. august 2007 jeg går 1 året på vgs nå..baby i barnehage.
MinLilleSkjønne<3 Skrevet 28. august 2007 #16 Skrevet 28. august 2007 går på skole hjemme på fjernstudier:) Og har vesla hjemme:)
Bruble Skrevet 28. august 2007 #17 Skrevet 28. august 2007 Jobber og er hjemme med minsten, mens størsta er i bhg.
VinterSol+2 Skrevet 28. august 2007 #18 Skrevet 28. august 2007 er student, men har et skoleår med mammapermisjon. skal likevel ha en konteeksamen før jul, 15stp i skulptur. Men jeg trives skammelig godt som husmor, så jeg må nok snart ta meg selv i nakken for å begynne på denne eksamenen.. i tillegg tar jeg noen vakter dann og vann på den lokale Princessbutikken. Og så vurderer jeg å ta matte og fysikk halvårsenhet/forkurs til våren, hjemmefra. men vet ikke helt enda. er så koselig å bare trille turer og passe hus og være med på babyopplegg som svømming, sang og åpen barnehage...
~hope~ i 7.himmel Skrevet 28. august 2007 #19 Skrevet 28. august 2007 Jeg er hjemme med gullet som nå er straks tre mdnr.Skal begynne å lese til tre eksamener fra nyttår og ta dem til våren. Så har jeg søkt barnehagepalss til henne fra høsten 08,bare halvplass foreløpig.Så tenker jeg å jobbe i en liten stilling et årstid. Så begynner jeg på Barnevernspedagogstudiene den høsten tuppa blir to år. Trives godt som husmor ja,men gleder meg utrolig til å begynne på barnevernspedagogstudiene.Skulle gjerne begynt neste høst,men syns det er for tidlig av meg å sende lillemor i barnehage fulltid.Det blir litt lange dager da.
Marthe&AliceEmilie Skrevet 28. august 2007 #20 Skrevet 28. august 2007 akkurat nå har jeg perm, men i oktober november begyner jeg på som lærling igjæn, innen barne og ungdom:)
Mejselv Skrevet 29. august 2007 #21 Skrevet 29. august 2007 Det er litt kjedelig med permisjon slutt ja,men det er litt godt også
winneboo Skrevet 19. september 2007 #22 Skrevet 19. september 2007 Jobber hver dag fra kl 08-16..slitsomt men neste år blir det forhåpentligvis studier Jobber som skoleassistent på høyskolen i Oslo så "studerer" for en student ...hehe.. men får prøvd meg på skolebenken på høyskolenivå da å det er jo greit
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 20. september 2007 #23 Skrevet 20. september 2007 Jobber turnus på sentralbordet på sykehuset her. FIN JOBB! Snuppa er i barnehagen og pappaen jobber mye om sommeren da jeg har mest fri og lite om vinteren da jeg jobber mest.. hehe.. Så her ordnes det på en måte hver dag.. Håper om 2-3 år å få begynne på studier. Kjøpt oss hus nå. Så trenger begge inntektene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå