Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg har ikke kjøpt det enda... tenkte egentlig lammeskinn med laken over så babyen kan ligge på, og dyne og tepper oppå babyen... bør jeg kjøpe pose også?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 ei jeg kjenner fikk ei lita ei 8 januar i år. hu brukte ikke noe pose av no slag, men lammeskinn i bunn, dyne og tepper.. og lillejenta var god og varm hu :-) så jeg tror nok ikke det er no krise å velge bort posen!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 ok =) for baggen på vogna vår er så liten så spørs om det er plass til så mye pose oppi der uansett...
Ranveig R Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Nei, det er ingen lov som seier at ein MÅ ha pose i vogna. Planen din med lammeskinn og syne høyrest heilt fin ut ) Vi har forresten aldri brukt laken oppå lammeskinnet, deet regulerer temperaturen best om babyen ligg rett på det. Ha heller ein klut under hovudet i tilfelle gulping )
prøvekluten+3små Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 du sauen.ta en titt på ticket to heavenposene:o)blir å funke finfint oppi der;o)mener å huske at vi har samma type bag på vogna;o)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Takk for svar =)skal sjekke ut de posene... har dreamybag til quinny =)
prøvekluten+3små Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 det var det jeg tenkte;o) det har nemlig jeg og..skal ha denne posen oppi
To fine gutter Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Har du en link? Jeg har også Dreamybag, og skal ha baby i januar.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Hei. Jeg skal ikke ha pose denne gangen. Har samme plan som deg )
prøvekluten+3små Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 hm...nå finner jeg den jo seff ikke igjen den linken,dårlig nettside sånnsett..men jeg har bilde av den på maskina mi da..ska prøve å legge det ut på profilen min
prøvekluten+3små Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 der,da ligger den på mine bilder under nick'et mitt...side to
To fine gutter Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Den så kjempefin ut! Husker du hvor mye du ga for den?
prøvekluten+3små Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 jeg har ikek kjøpt den enda..men den blir å koste meg ca 700 når butikken får den inn igjen:o)
prøvekluten+3små Skrevet 8. august 2007 #17 Skrevet 8. august 2007 bare hygg'li:O) tjihi,jeg skal ha i lysrosa..de finnes i lysblå og i tillegg til den som er på bildet..mulig flere og...hørt veldig mye bra om denne posen hvertfall,ser bra ut gjorde den og..
enpå3ogenpå1 Skrevet 8. august 2007 #18 Skrevet 8. august 2007 Den posen så kjempefin ut!! Og den passer i Dreamibagen? Har arvet en voksipose og fikk et kjempegodt tips om hvordan brette den annerledes, sånn at det blir bedre plass i bagen (brett inn sidene først og så midten som en dyne oppå). Men voksi'en er jo himla svær da.....så vurderer uansett ny pose.
prøvekluten+3små Skrevet 9. august 2007 #19 Skrevet 9. august 2007 dne passer som hånd i hanske i den bagen;O) har selv og en voksi,men tror det blir for klumpet i bagdelen på quinny,derfor en pose til:o)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. august 2007 #20 Skrevet 9. august 2007 Hadde ikke pose i bagen, men hadde voksipose da vi tok vekk bagen da. I bagen hadde vi et ullteppe som var bretta sammen og oppå hadde vi dyne. Blir det samme nå.
prøvekluten+3små Skrevet 9. august 2007 #21 Skrevet 9. august 2007 kommer vel litt an på hvor man bor i landet og dette..ullteppe+dyne hadde nok ikke tatt nuven av vinteren i trøndelag her nei;o)
Adriansmor med tulla Skrevet 9. august 2007 #22 Skrevet 9. august 2007 Jeg har simo vogn og derfor får jeg plass til voksipose....=)
prøvekluten+3små Skrevet 9. august 2007 #23 Skrevet 9. august 2007 heheh,har en emmaljunga i tillegg jeg og med rikelig plass til pose;o) men så er det dette med inn og ut av bil med vogn da...da er hverken emmaljunga eller simo noe å satse på syns jeg...gidder ikke ødelegge ryggen min på barnevogna i en alder av 25;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå