Gå til innhold

Er det klamt hos dere? :-0


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det så vemmelig luft, føler jeg knapt klarer å puste her. Krysser fingrene for at tordenværet kommer og løser opp litt, så jeg får vekk den dundrende hodepinen også. Hvordan er været hos dere da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, veldig. Og været her er sikkert som i Halden.

Skrevet

 

Glad jeg ikke bor i Halden lenger! hehe Byen ligger nedi en sånn dump, så det blir alltid klamme dager som sommeren.

 

Ække så verst her i Fredrikstad :)

Skrevet

Klamt ja, det er mildt sagt. Føles ut som jeg går i skikkelig tettsittende klær, men akkurat nå har jeg på meg joggis og en stor t-skjorte. Venter også på tordenvær, men ser ingen tordenværsskyer. Blir det så varmt på soverommet i natt, akkurat nå 29 grader, så flytter jeg ut i telt.

*dø på seg*

Skrevet

Øy! Dump du, lizzom! ;) Hm.. Det her er faktisk den første dagen jeg kan huske det har vært så ille, men så har det pokkærn meg regna i hele sommer også da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...