Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Her er det så vemmelig luft, føler jeg knapt klarer å puste her. Krysser fingrene for at tordenværet kommer og løser opp litt, så jeg får vekk den dundrende hodepinen også. Hvordan er været hos dere da?
prekæs Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 ja, veldig. Og været her er sikkert som i Halden.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Glad jeg ikke bor i Halden lenger! hehe Byen ligger nedi en sånn dump, så det blir alltid klamme dager som sommeren. Ække så verst her i Fredrikstad
NessaS Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Klamt ja, det er mildt sagt. Føles ut som jeg går i skikkelig tettsittende klær, men akkurat nå har jeg på meg joggis og en stor t-skjorte. Venter også på tordenvær, men ser ingen tordenværsskyer. Blir det så varmt på soverommet i natt, akkurat nå 29 grader, så flytter jeg ut i telt. *dø på seg*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Øy! Dump du, lizzom! Hm.. Det her er faktisk den første dagen jeg kan huske det har vært så ille, men så har det pokkærn meg regna i hele sommer også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå