Gå til innhold

Ellos Plus collection

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan størrelsene er der? Er f.eks. strl. 50/52 en veldig stor strl 50?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellos har jo sånn der måletabell da finner du vel ut strl din. Og 50/52 er vel en litt stor 50 og en smule trang 52.

Skrevet

Hehe ja de har en slags måletabell, men jeg klarte ikke å finne en for plus collection... Er liksom en fin strl. 48/50 ergo hverken fugl eller fisk :o)

Skrevet

heheh ja da blir du vel å svømme i 50/52. Men det jeg har merka er at overdelene er veldig store i strl da. men det gjelder vel bare de jeg har bestilt. Har måttet gå ned i strl for å finne noe som passer.

Skrevet

Ahh men da prøver jeg meg på 46/48 :) Er på slankern så det er jo håp om at de skal passe en gang i fremtiden om ikke annet :o)

Kjøpte overdeler fra sportmann en gang og de og var kjempe store i størrelsen, mens buksene var nokså passe. Men det er kjekt å shoppe litt på nettet, kan finne mye fint her :o)

Skrevet

Ja ville og gjort det, og det er mye spennende på nettet. Spesielt siden utvalget i butikken er ganske trasig :D

Skrevet

synes ellos er veldig vanskelige i størrelsene, eller så er det min kropp som er snodig. kan få alt fra kjempestort til veldig smått i samme størrelsene der føler jeg

Skrevet

Hmmm kanskje bare holde meg til trikotbuksene på HM som jeg vet passer da... :)

Skrevet

Klærne varierer veldig. Jeg har kjøpt en del i str 50/52 og jeg bruker ca 50 til vanlig. Genserne passer fint, mens singlettene var litt små. T-skjortene var store.

Bukser har jeg ikke våget å kjøpe for det er så vanskelig med passform.

Må bare nevne at jeg kjøpte en badedrakt i størrelse 50/52 og den var helt fantastisk fin på.

Skrevet

Kan jo bare gjøre som sist, bestille og det som ikke passer meg får du :P Går det greit eller snuppa?

Skrevet

hehe....ja...god plan det ;-)

Kan bestille sammen og se hvem som passer hva :-) hihi

Skrevet

Vårt eget lille homeparty! Høres bra ut! Du får maile over en liste med hva du skal ha :o) Fått opp hekken forresten?

Skrevet

Arg....møkkahekk!

Nei, den ligger enda der....og håner meg hver dag jeg ser ut vinduet....

...brun er den også! Tror jeg gir opp hekken snart jeg.

Har alltid store planer om alt jeg skal gjøre, men det blir ofte med planene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...