Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Heisann jenter! Hadde så merkelig menstruasjonsblødning nå (5.aug). Var så og si ingenting, men hadde de samme symptomene på mensen som jeg alltid pleier å ha. Tror liksom ikke at jeg er gravid heller.... Bruker babycomp, men den siste måneden har jeg ikke brukt den fordi den er inne til reparasjon... Noen som ser noe? Eventuelt ser når jeg blir gravid? Tusen takk for hjelpen! Hilsen Ine Meg: 09.10.81 Han: 02.12.79
Krin Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hei Bare Ine! Tror jeg har sett på deg før men husker ikke hva jeg så da men for meg ser det ut som om du er gravid el at det er veldig rett rundt hjørnet. Kanskje det har vært positivt at Babycomp ikke har vært i bruk...... da har du kanskje ikke tenkt så mye på det og slappet litt mere av. Lykke til...... Klem fra Krin
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Takk for svar! Ja, du har sett på meg før . Har lagret svaret, men det ligger dessverre på den andre pc`n som for øyeblikket er ute av drift. Typisk Vi er igrunn ikke prøvere riktig enda, men bruker ikke prevensjon utenom babycompen. (Begynte med den i februar. Sluttet på pillen i oktober i fjor). Kondom innimellom bare...tar som regel litt tid før den kommer på bare! Tusen takk for hjelpen Krin! Klem fra Ine
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Tok en test.. negativ.. men håper jeg blir gravid ganske snart! Skal til legen på tirsdag, helseundersøkelse... kan du se noe spesielt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå