Lillemor ♫ Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 ..........datoen er bestemt. Lokale er snart bestilt. Vi har gjort avtale med presten, innbydelser er sendt ut. MEN, jeg har ingen kjole!!!!!! Jeg har saumfart internett de siste dagene etter en fin brudekjole som jeg kan ha på meg denne fantastiske dagen. Men jeg finner liksom ingenting. Har egentlig ikke lyst å ha hvit kjole............. SÅ, kom over noen sider hvor de hadde kjoler fra Linea Raffaelli. Wow. Det er jo dette jeg har lett etter. Helt enkelt, står forøvrig i stil med resten av bryllupet. Det skal være helt enkelt. Kun den aller nærmeste familien, foreldre, søsken, barn og nieser/ nevøer. En drøm i syrinlilla. Skal til forhandleren og prøve denne på lørdag. Gleder meg enormt!!! Men også spent. For tenk om ikke denne er særlig god å ha på seg? Er det noen her som har erfaring med Linea kjoler tidligere? Noen som har lyst å dele erfaringene med meg?? Takker og bukker............
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg var i brudesalong for et par dager siden og prøvde flere Linea kjoler. Elsker dem! Str. 38 passet meg perfekt både i høyde og vidde, og hun i butikken sa at det var mulig jeg ikke trengte å gjøre noen justeringer i det hele tatt. Jeg er forøvrig 170 cm og ca 65 kg. Utrolig gøy! Samme hvilke andre kjoler jeg prøvde var det ingen som kunne måle seg med Linea Raffaelli sine. Har funnet to favoritter. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå