Gå til innhold

Prinsessa er født :o)


Salto&lille flikkflakka

Anbefalte innlegg

Mandag 6.aug. kl 1431 kom jenta vår med keisersnitt. Hu skulle ligge mellom 4,5 og 5 kg og var grunnen til at det ble KS. Prinsessa veide 3770 gr og var 50 cm lang. En smule skivebom!

Skriver mer senere da denne touchscreen skjermen her på St.Olavs er helt grusom....

Ps! Selvfølgelig er verdens nydeligste! Hehe..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gralla:)

 

Mi kom 11,00 på mandag med ks...

endelig er det over og vi kan nyte dagene framover..

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :o) Og gratulerer så masse tilbake :o)

 

I dag kom vi endelig hjem.. Litt skummelt men veldig godt også..

Det går nå mest i amming, soving og litt gråting selvfølgelig, hehe :o) for å ikke glemme MASSE kos :o)

 

Fikk et veldig postivit møte med KS, jeg trodde ikke de hadde begynt inngrepet en gang, også var lille Sofie så og si ute..

Selvfølgelig så jeg ingenting, men bare det å høre hu skrike for første gang fikk meg til å ligge på operasjosbordet å gråte :o) En ubeskrivelig følelse!!

 

Dagene på barsel var fine ~ og nå går vi en spennende tid i møte :o)

 

Men nå gråter prinsessa og vil nok ha litt mat :o)

 

God helg!!

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse! Hvordan gikk det? Synes du det var greit med ks? Hvor lenge var du på sykehuset? Regner med at du måtte ligge på barsel? Min tur om noen dager nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:)

 

Jeg synes det var en utrolig opplevelse:) Men helt ærlig: Det var jævlig mens det sto på. Fikk utolige etterrier natt til tirsdag, og det var verre enn noen smerte jeg noen gang har kjent!! Men jeg skulle nesten ønske at det var i dag alt startet.. for det var helt fantastisk og jeg har fått et helt annet syn på sykehuset etter den opplevelsen.

Gled deg masse, for selv om alt er perfekt nå så kunne jeg gjort hva som helst for å få oppleve det en gang til.

 

Jeg lå på barsel ja. jeg la meg inn dagen før sammen med typen (hotellet da) dagen før. så var på barsel fra mandag til lørdag. Va en dag lenger for å komme skikkelig igan med ammingen.

Jeg lå på 7h så om du havner der og treffer på brith-mari (barnepleier) så må du hilse å si at hun som lå på rom 7017 sammen med samboeren savner henne masse. hun husker vel meg best som melkekua:)

 

Hun er det mest fantastiske mennesket jeg noen gang har truffet!!! Unner deg henne:)

 

Ønsker deg en like fantastisk opplevelse nok ein gang der oppe. Misunner deg masse!!

Vær så snill og fortell meg hvordan det gikk med deg når du er ferdig:=)

 

tusen klemmer og lykkeønskninger til deg fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...