Gå til innhold

Hvorfor gir dere barna vann ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, har selv en sønn på 2,5 mnd og lurer på om jeg burde gi han vann også ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å venne dem på det til den dagen de begynner med fast føde.

Skrevet

Når begynner dere med vann og hvor mye og ofte gir dere dem vann ?

Skrevet

Njasj, jeg starta vel når hun var sånn 3-4 mnd. Ga henne ikke daglig, men et par tre teskjeer annenhver dag i gj.snitt (i starten).

Skrevet

Tror jeg begynte ved 3 mnd alder. Hver dag, vet ikke hvor mye. Men av samme grunn som over her, venne seg til vann. I tillegg er jeg redd han ikke skulle få nok væske i seg.

Skrevet

første gang vi gav han vann var det fordi han hadde tømt begge brystene og fortsatt skrek etter mat. da var han vel ca 1 1/2 mnd nå er det bare hvis det er veldig varmt og han er tørst.... ikke greit å vite om det er det han er, men han er normalt veldig punktelig med måltider... så hvis han skriker utenom og det er varmt så prøver vi

Skrevet

Barn som får bare MME bør også få vann på varme dager har jeg lest et sted... det er vel ikke samme tørsteslukkereffekten i MME som i MM...

Så er det vel greit at de klarer å få i seg vann også til de skal begynne med andre ting enn bare MM/MME!

Skrevet

Fordi vann er den beste tørstedrikk. Jeg vil at han sakl venne seg til å drikke vann ved tørste.

Begynte v 3 mnds alder. Bare noen ts daglig. Økte da han begynte med mer mat.

Skrevet

mini har drukket vann, og elsket det, siden dag 1, han! å gir det til han nå, fordi han er tørst, å treng væske i kroppen. han vil ikke ha melk lengre, så..

Skrevet

begynte når snuppa var 3 mnd. fikk på tåteflaske. Vi begynte da fordi vi hadde bestilt tur til syden når hun avr 7 mnd. Ville da at hun skulle vende seg til vann som tørstedrikke til vi skulle reise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...