Gå til innhold

Ikke krangling - bare kjerringråd med ring og ditt eget hårstrå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det gamle kjerringrådet med hårstå og ring over magen for å se om det blir jente eller gutt? Og vet dere om noen det stemmer på eller som det ikke har stemt på?

Jeg tok selv testen nå, og fikk da beskjed om jente. Tok den på min søster og svigerinne også. Og det stemte på begge to. Den viste på min søster først jente deretter gutt, så stoppet den helt. Og akkurat slik det er. Og for min svigerinne viste det to gutter som også stemmer.

Klarer nesten ikke tro på det, men samtidig er det jo rart da.

Blir det jente får jeg nesten velge å tro på dette!!!

Moro å høre om dere har noen erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jo den ringen veldig gode odds for å "svare" riktig, faktisk rundt 50 %, og jeg hadde vel blitt mer imponert om den ga meg neste ukes Lotto-rekke. Jeg tror at en hvilken som helst tilfeldig person som baserer seg på vill gjetting kunne ha kommet ut med like god statistikk som det ringen gjør. Dessuten hører man helst om de tilfellene der ringen "svarer" riktig, og ikke om alle bomturene, noe som tilsynelatende bedrer ringens treffsikkerhet.

Så nei, jeg har ingen tillit til slike "råd".

Skrevet

Åssen er testen? Hårstrå med ringen pendler over magen, men hva betyr gutt og hva betyr jente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...