Gå til innhold

Dere som har fjernet galle, evnt andre som har hatt kikhullsoperasjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spm til dere jeg...

Når kunne dere reise hjem fra sykehuset?

Hvor dårlige/hvor vondt hadde dere dagen etter? Og de neste dagene?

Hadde dere klart å vært hjemme alene med et barn på ca 22 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fjernet en cyste på ene eggstokken via kikkehullsoperasjon. Var på sykehuset 1 natt (ble operert natta før) Hadde operasjonssåret + 2 "kutt/hull" etter kamera + noe annet de var inne med.

Det er ikke så veldig vondt. Du skal ikke løfte noe særlig på 2 uker. Jeg hadde bare hjelp i 1 uke etter blindtarmoperasjon (vanlig operasjon), og det gikk faktisk greit. Var hjemme med gutt på 17 mnd. Men bodde på gulvet omtrent 1 uke da :o)

Skrevet

jeg fikk fjærna galleblæra en ettermiddag og reiste hjem tidlig neste morgen.

Den dagen jeg kom hjem var sambo her med jenta vår som da var 11 mnd.

Dagen etterpå var svigermor her, og dagen etter det var jeg alene med henne.Det var tungt fordi jeg hadde veldige sårplager, men det gikk greit.

Skrevet

Takk for svar. :)

Skal inn etter helgen se, og nå har sambo fått ett jobboppdrag han bare MÅ ta. Kanskje jeg skal høre om noen kan være hos meg og hjelpe meg med mini den første dagen i hvertfall....

Skrevet

Fjernet galleblæra via kikkhullsoperasjon da minstemann var 4 uker gammel. Dro hjem dagen etter. Knaska smertestillende tre-fire dager, hadde ingen problemer utenom var litt øm :)

Hadde svigermor som hjalp meg den første uka, men etter det gikk det helt fint :)

Skrevet

Huff. Skal inn om 2 uker selv. Har lurt på dette da folk sier jeg blir sykemeldt i 2 uker..

Skrevet

Skulle ta kikhulloperasjon, men våknet opp med over 22 sting. Så det kan skje det også. Så det er vel greit og være forbredt på at du ikke klarer deg alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...