Lova Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 rett før dere skal ha mns???? Kan ikke huske å ha vært så utslitt før.Skal ha IKM om 3 dager, og håper seff jeg er gravid.Føler meg som en elendig mamma som ikke orker noenting om dagen.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Joo takk... henger med her. Jobb å hjem på soffa=) Tegnefilm å leker på gulvet...makter ingenting lenger. Ikm om 4 dager!
Lova Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Spennende!!!!! Får håpe vi har en kjempegod grunn til å være i den formen.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Ja det håper jeg virkelig!!!=) Har jeg det så skal jeg mer enn gjerne være både trøtt å lei OG klare å leke å styre på med junior i tillegg=)
Lykke(lig) Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Jeg er også kjempe slapp og sliten for tiden!! Ikm ca 10. august. f.eks. på jobben min arbeider jeg mye ute, og blir sliten bare å gå sakte oppover en slakk bakke. hehe, om jeg ikke er gravid bør jeg sterkt trene! har dere andre symptomer? Jeg har kjent veldig svak murring/press nederst i magen, og igår tror jeg at jeg hadde litt sikninger i magen. Men de er ikke sterke så det kan godt være at jeg leter for mye etter symtptomer! hehee! når skal dere teste??
Lova Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Jeg begynner ikke å jobbe før neste uke og klarer nesten ikke gå opp trappa i gården jeg bor i.Ellers er jeg i et forferdelig humør, stikkinger/press nederst i magen og bakover i korsryggen.Er "uggen", ikke veldig kvalm, har ømme bryster og litt hodepine/svimmel. Har ikke lyst til stort annet enn å ligge på sofaen.Ellers har jeg en rar følelse i kroppen.Det minner ganske mye om sist jeg var gravid. jeg skal teste til lørdag, kanskje søndag....for å få helt sikkert svar.(Så sant ikke jeg får IKM ila den tiden). Forsøkte meg på en treningstime i dag, klarte bare varme opp i 15min, mot 30 min på hvilken som helst annen dag. Og jeg som vanligvis går kjempefort har gått rundt som en skilpadde hele dagen, og sovet 2 timer midt på dagen, enda jeg sov 9 timer i natt. Hvis det er sånn jeg skal være m PMS fremover må jeg ha seriøs hjelp. Hadde også noen intense kramper i magen en uke etter EL(det hadde jeg sist også). Men:har dere det sånn vanligvis før IKM???? Blir dere SÅ trøtte og slitne av det??? Håper og håper for oss!!!!
malise Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Kjenner meg veldig igjen i det dere skriver. Har ikm 10.8. Skikkelig sliten og lengter hjem til sofaen hele tiden. Selv om jeg burde være i noenlunde form. Så, enten er jeg gravid, eller syk. Testet i morges, men usikker på resultatet. Billigtest som ble svakt positiv (lyse, lyserosa) etter 10 min. Men den er ugyldig etter 5 min.. Skal teste på nytt i morgen, og da skal jeg ta tiden nøyaktig! Fryktelig spennende dette her. Lykke til med testing!
Lykke(lig) Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Ååå! dette blir en spennende helg for oss!!!! Vi må holde hverandre oppdaterte på symptomer og resultater! Jeg krysser fingrene for alle!!! :) God natt alle sammen! imorgen er vi en dag nærmere!
Lova Skrevet 9. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2007 God morgen. Dagens/nattens "symtomer":mareritt, supertørst, kjempeirritert, ikke spes lyst på kaffe(???????),er kaffekjærring deluxe til vanlig.Ellers har jeg vært våken flere ganger i natt, noen ganger er jeg 100% overbevist om at jeg er gravid, andre ganger er jeg 100% overbevist om at det bare er innbilning.Har i tillegg til dette alle de andre symptomene... Hvordan er det med dere i dag?Noen som har testet allerede?
Lova Skrevet 9. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2007 ps.glemte kviser og hard mage...lekkert:(Har vanligvis ingenavdelene.
malise Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Testet igjen i morges jeg.. Svakt positiv etter 8 min.. samme som igår. Men den skal jo egentlig ikke være gyldig etter 5 min. Men jeg er utrolig slapp og kunne godt holdt senga i dag. Var ute og farta i går og tilslutt måtte jeg bare hjem. Utmattet og svimmel. Ganske sikker på at jeg er gravid, men jeg VIL ha det bekreftet snart. Ikm i morgen.
Lova Skrevet 9. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2007 Oj!!!Høres jo ut som om du er gravid!Jeg har en Clearblue digitaltest som ligger og venter på meg, men må vente litt til...Har vel egentlig IKM på lørdag, men kan hende jeg får den utpå dagen i morgen.Eller ikke.... Er som deg helt utmattet, ligger i senga nå, orker ingenting(har vært oppe, dusjet, og fulgt barn til SFO). Håper testen du tok er riktig!Tar du samme test i morgen???? Spennende!!!!
Vesla89 - Er lei! Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Kjenner til den... IKM i dag jeg, men ingen tegn til tante rød enda. Bare sliten og kvalm.
malise Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 Ja, jeg tester nok igjen i morgen. Klarer ikke vente flere dager. Her blir det testing hver dag til jeg får ønsket resultat.. Og innen fem minutter! Masse lykke til til alle som skal teste. Tvi, tvi!
Lykke(lig) Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 jeg har ikke testa enda, venter til lødags morgen.. har ikm imorgen! utsetter testinga.. er redd for at den skal være negativ.. (vi har bestemt å ikke prøve så mange pp'er pga bryllup neste år. beibi og bryllup bør jo ikke komme så veldig nært siden vi skal reise bort å giftes).. :S kommer til å bli hardt å slutte å prøve å lage barn.. men men, c'est la vie... hvor mange er vi som skal teste lørdags morgen/formidag??
Lova Skrevet 9. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. august 2007 Tror kanskje jeg venter til søndag morgen....da er jeg garantert riktig svar.Xer fingrene for at ikkeno tull skjer før da!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå