Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg er gravid i uke 19, og kjente idag at jeg har skikkelig vondt nederst på høyre side av magen. Klarer liksom ikke strekke meg helt ut når jeg går, for da gjør det skikkelig vondt. Kan det være ligamentene i livmoren som strekkes? Er litt bekymret. Hilsen meg som venter Lukas.
yasumi Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hei, jeg hadde muskelstrekk i hele høyre side forrige uke, kunne knappt gå, kanskje du har fått det samme? Har også tidvis vondt på begge sidene nederst på magen hvis jeg går for mye eller bøyer meg feil m.m. Det var legen som konstanterte muskelstrekk. Har også snakket med jordmor og hun sa det var normalt også med vondt nederst på magen pga. ligamentene som strekkes. Strekk og stikk er helt normalt, mens-lignende murring derimot bør sjekkes sa hun til meg. Jeg er i uke 28. Ta og ring din jordmor eller lege hvis du er engstelig. Jeg vet jo heller ikke om det er dette som feiler deg, vil nødig gi deg feil opplysninger, men hos meg var iallefall smertene helt normale. Lykke til!
Sofline Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Det er helt normalt. Jeg har hatt det mer eller mindre fra jeg var fire uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå