LRMG Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Nå skjønner jeg hvorfor folk spiser bringebærblader, kanel, puler som gale og tar akupunktur i hue og rævva! Det er jo helt uutholdelig å gå over tiden!!! Siden alt her hjemme har vært kaos pga oppussing, så har det passet meg utmerket at bayen ikke kom før termin. Men nå er jeg en dag over, og holder på å bli gall Av alt maset fra andre folk!!! Har fått sikkert 10 telefoner nå, ørten SMSer, og bare i dag har 7 naboer stoppet meg og spurt om det går bra osv. Alle i min familie, mannen min sin familie, masse venner osv. Blir helt folkesky. Prøvde å krysse over plenen for å slippe unna naboen tidligere i dag, men neida. Ble huket inn og måtte pent konversere. Jeg er ikke sånn kjempegald i oppmerksomhet rundt meg selv, særlig ikke at naboer stikker hodet over gjerdet når de ser at jeg sitter og småsover i skyggen... Ungen kan gjerne vente en uke til for min del, men jeg står ikke ut med alt dette maset. Skjønner at det er godt ment, og hyggelig at folk tenker på oss, men det blir litt mye av det gode. Gruer meg ikke mindre til alle besøkene og telefonene etter fødselen.... grøss!
eirin20 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 hehe, klarer nesten ikke vente til det er min tur til alt maset jeg da:D Gleder meg til alle besøkene også <3 men nå elsker jeg masse folk og liv og oppmerksomhet:P hehe folk er forskjellige;)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Helt enig! Orker nesten ikke å ta telefonen når noen ringer, spesielt ikke mor som sikkert ville ringt hver time hvis det var opp til henne. Hun legger inn en "du kjenner ikke noe?" hver gang jeg snakker med henne. Tenk når fødselen er i gang og du skal holde alle oppdatert? Krysser fingrene for at jeg klarer å unngå den biten og fortelle det når ungen er ute. Gruer meg som en gris til alle besøkene etter fødselen, folk som bare skal stikke innom fordi de må jo få se babyen, inn på mitt rotete bad for å se på stell, inn på soverommet vårt for å se når babyen skal legge seg..... Arrgh! Jeg er IKKE glad i uanmeldt besøk av familie ellers, nå tror jeg det kan bli et mareritt. Glad jeg har sagt fra på forhånd at jeg ikke vil ha folk rennende inn og ut her, håper bare virkelig de skjønner at jeg mener det! Beklager utbruddet!
julaugmamma Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Klok av "skade", så "løy" jeg på meg noen dager. Har termin 30.aug, men har sagt til alle at det er i starten av september. Da ble det plutselig så veldig lenge til, at folk ikke spør. Det ble jo en hel mnd i forskjell.. :-) Har funket så langt.. Jeg ble fryktelig lei maset sist gang, da gikk jeg 9 dager over termin i tilleg... SÅÅÅ lei, kjenner meg godt igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 HI Jeg synes du aldri blir fornøyd jeg!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Ikke greit.. Jeg hørte om ei dame som sa et terminen var 14 dager senere enn det den egentlig var.. Henne slapp og høre på det maset:=) Lurt.. Det er jo litt forsent for oss som er her, men hvis vi skal ha flere barn en gang i tiden er det kanskje noe og tenke på:=)
Lille Trille 2015 Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 28 dager igjen til termin her .....he,he... men skjønner godt hva du mener ja!! Familie og venner er jo de første som får vite når noe er skjedd, så de bør jo skjønne at det ikke har skjedd noe når man ikke hører noe:) Superfrustrerende å gå og vente og i tillegg bli spurt om ikke noe skjer snart....er jo ikke så mye vi kan gjøre til eller fra - babyen bestemmer jo når den har tenkt å komme ut... Tenkte jeg skulle ta en liten prat med babyen, og høre om den ikke kan komme ut noen dager før termin i stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå