Hææ? Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Altså,om jeg har snitt i 45,3 poeng,det er de poengene jeg søker opptak med,-om jeg da tar et årsstudie som gir meg 60 studiepoeng,hva vil den nye poengsummen min bli da?
Gjest ->>- Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg skjønner ikke hva du mener med at du har 45.3 poeng i snitt. Har du et karaktersnitt på 4.53 eller har du 45.3 konkuransepoeng? 60 studiepoeng vil gi 3 ekstra konkurransepoeng, forutsatt at du ikke har produsert studiepoeng tidligere.
LivetErEnLek Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Får å få snittet, så må du jo legge sammen de tidligere års studiepoeng + 60 poeng og dele det på antall år vil jeg tro. Mulig jeg er helt på viddene nå altså
Hææ? Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg mener konkuransepoeng. Så om jeg har 45,3 i konkuransepoeng nå,så vil jeg etter eksamen ha 48,3?Forstår jeg deg rett da ->>?
Gjest ->>- Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Jepp. Vær oppmerksom på at konkurransepoeng ikke er lik snittet av karakterene dine, men også en del tilleggspoeng for andre faktorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå