Gå til innhold

Det var jo en fin start på kvelden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kom hjem fra jobb, og det tok ikke 1 minutt engang før han gikk til angrep på meg verbalt.. Har aldri hørt han slenge så mye dritt til meg før, og ble rimelig satt ut. Foran barna snakket han høyt om hvor rotete og ekkel jeg er, det kom så mye dritt at jeg ikke får plass til det her. I 20 min ca holdt han på med dette, til jeg brøt sammen og begynte å gråte. Jeg gikk inn på badet, fordi jeg vil ikke at barna skal se at pappa gjorde så mamma begynte å gråte, og hva gjorde han? sendte minsten på 2 inn på badet og sa, gi mamma kos, mamma gråter.. Mens han selv sa ikke et ord til meg, før jeg kom ut igjen. Han skjønnte ikke hvorfor jeg måtte på badet å sippe (hans ord) for han sa bare sannheten...

Er knust, og føler meg ukomfortabel med han. Jeg holdt også på med middag, men den klarte jeg og barna å spise i fred. Han fikk ikke mat av meg i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva fikk han til å si det da? startet dere en krangel eller var det noe som utløste det? eller bare begynte han og kjefte? hørtes ikke bra ut:/

Skrevet

Det var absolutt ingenting som startet det hele. Han bare kom inn døra og begynte å kjefte...

• 2 uker senere...
Skrevet

Han er jo åpenbart frustrert over et eller annet, men om det er deg eller andre ting er ikke godt å vite.

Dersom dette er noe han har ruget på i lengre tid bør dere ta tak i dette og gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...