Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 august var eg lei, vakna med murringar i ryggen, men lurer rier hadde eg hatt før så ville ikkje håpe på noko...

eg var forstoppa, tung og lei då ei veninne kom innom med nokre restar av lakser olje som ho sjølv hadde prøvd....

litt små skeptisk blanda eg to ss i eit glas biola 18.00 og så drog eg på butikken og ein rask tur heim til mor og var heime igjen ca 18.30 og då var det nokre turar på do (ei lettelse faktisk sidan det var nokre dagar sidan sist)

kynnerane blei gradvis kraftigare...men ikkje noko skikkelig vondt.... sambo kom heim frå fotball trening rundt 21.. og så drog han å spelte poker, eg sa eg hadde litt sterkare kynnera så han måtte holde telefonen i handa ;)

hadde doen for meg sjølv litt til, hadde foresten ingen tarm tømming reaksjon....rundt 22 så begynte kynnerane å bli litt vonde, men ikkje så alt for gale....ringte sambo og han var heime på 2 min....

Eg var veldig usikker på korleis det skulle kjennest ut....

men sambo minte meg på at alle sa at ein viste når det var i gong...nja..ok....men rundt 23 så bestemte vi oss for å fare på føden om så berre på skjekk....tok ein rask pakking for vi skulle sikkert heim igjen..

 

Jordmor skjekka og eg fekk beskjed om at livmorhalsen var heilt avflata, men berre 1 cm åpning så her var det noko på gong!

Eg fekk litt sjokk...for dette var heilt uventa....jordmor ville ha meg der men eg ville ta å handle litt energi drikk og hente litt ekstra til føde bagen og sånn, eg var jo ikkje forebudd på dette :P

Så dro vi på shell og handla snop og drikke, og ein rask tur heim for å hente litt ekstra og oppdatere på BIM at no drog vi på føden :)

låg på sofaen då eg hørte eit lite knepp i magen, men tenkte ikkje meir på det....så skulle eg til å gå inn i bilen ca kl 1 og der gjekk vatnet :P

eg sei det som sambo sa når han smillte og lo "hoi hoi action!!"

-Ned i dysjen av med det våte og på med truse med bind og ny bukse og sokka, det stoppa litt og bilturen bort til sjukehuset gjekk heilt fint!

-.Så skulle eg gå ut av bilen ved mottak og der fossa det :P

blei trilla i full fart opp på føden og sambo kom springande etter med koffert og bag ;)

JM skjekka fostervatnet og alt var heilt fint med farge og mengde! :)

-ho skjekka leie og fosterlyd og alt var perfekt.....ein god start på fødselen som ho sa :)

men fortsatt berre 2-3 cm åpning....

- riene blei sterkare og eg gjekk etter litt over på lystgass.....hoihoi.... arti mellom riene! ;p

-så prøvde eg badekar samtidig som eg sugde lystgass for harde livet..

-riene blei sterkare og sterkare....

-over i føde seng igjen og eg begynte å brøle om epidural, låg akkurat på grensa mellom 3-4 cm då ( det må vist vere 4 cm åpning før ein får epidural) og til slutt gjekk jm for å ringe etter anestesi legen....

-eg sugde lystgass for harde livet og var verkeleg i mi eiga verdt, sjølv om eg var til stades og fekk med meg det som blei sagt, så var eg ikkje der likevel....

-men når anestesi legen kom 20 min etter at JM hadde ringt så var eg på grensa på 8-9 cm åpning så ting hadde skjedd fort, JM råda meg til å ikkje ta epidural for med denne framgongen så var ho snart ute, og ho hadde rett for berre 7 min til og så var det full åpning og berre 20 min med pressrier så var ho ute!

eg rivna ingenting! berre nokre små rifter som fekk nokre pynte sting og alt var heilt perfekt!

Matilde skreik så høgt ho kunne og ho var perfekt!

3260g 49cm og 36cm rund hode :)

ho hadde ein eksepsjonelt jamn hjertelyd gjennom heile fødselen til det sekundet ho var ute....godt dekt i feitt som tydde på at ho var godt fullboren ;)

 

Virkelig ein hærlig fødsel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med vesle Matilde!

Kos dere masse! :)

 

..håper jeg får det like morsomt som deg mellom riene! :P

Skrevet

gratulerer masse..takk for at du vil dele din historie med oss..

Skrevet

Gratulerer med jentebaby :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med Matilde.

Masse lykke til fremover og kos dere masse. =)

Skrevet

gratulerer=) flink du er som klarte deg uten bedøvelse!! for det er ikke godt!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Kos dere fremover. :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kjekt når man ikke har så lang biltur til føden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...