Gå til innhold

Har du barn på 10-11 mnd? Se hit:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på noe.

Hvor mange dupper sover de pr dag?

Hvor lange er duppene?

Hvor lang er barnets natt?

Det var det jeg lurte på:) Håper på noen svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 mnd her.

Han sover to lurer daglig, en fra 10 til 11-11.30 og en liten en på ca halvtime på ettermiddagen mellom 15 og 16 ca.

Han sover natta fra 20 til 7-8.

Skrevet

Takk:) Barnet mitt virker som om holder på å gå over til kun en dupp nå. 10 mnd. Er ikke det litt lite? En dupp på 1,5 timer pr dag....

Har natt på 12-13 timer da:)

HI

Skrevet

Gutten min har akkurat blitt 10 mnd. Han sover 2 dupper, en på formiddagen på en halv time, og en på ettermiddagen på en halv time. Har aldri sovet lengre dupper på dagen han.. så en dupp på 1,5 time er jo mere det da..

Han sover fra 19-07 ca på natta.

Skrevet

Takk for svar!:)

Noen andre med 10-11 mnd babyer?

Skrevet

Gutten min er 11 mnd nå, han sover fra ca 20.00-07/08 på morgenen, så sover han en halvtimes tid mellom 10/11 og ca to timer i 14-tiden.

Skrevet

Min sønn på 10mnd er også på tur over til en lur trur j.. De to siste dagene har d vært slikt.Har tatt en lur fra halv et til tre. Men da har han sovet 13timer på natt. Sover han mindre må han nok ha 2små lurer.

Skrevet

mi jente sover 1 dupp å den varer alt fra en halv tile til 2timer..og ho sover om natta fra 20 - 8 ca..

Skrevet

Jenta mi er snart 11mnd, nå virker det som om hun er på vei til bare en dupp dagelig....Hun sover stort sett fra klokka12.30-14.30 og iblandt blir hun så trøtt at hun har en dupp mellom 17-18 (men ikke hver dag)

Så legger hun seg i 19.30 tida...men våkner ennå 1gang om natta for mat, så skal hun opp i 7-tida.

Skrevet

Har ei på 11 mnd, som i lengre tider bare har sovet en gang på dagen. Den ene duppen er ca 1 time, og hun sover da en eller annen gang mellom 11 og 14.

Hun tar kveld mellom 19 og 20 og står opp mellom 7 og 8.

Skrevet

Min på 11 mnd har frem til nå sovet to lurer, en fra 10-11-1130 og en fra 14-15. Men nå driver vi å forandrer rutinene litt i forhold til barnehagestart, så nå sover hun 1,5 timer i 12tiden og en liten halvtime i 16tida. Sover fra 20 til ca 7-8 om natten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...