Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 så stille det kan være her inne til tider! Tror dere ligger og hviler dere mye, for dere er jo så gamle og sikkert fryktelig slitne av å være småbarnsforeldre...........Jihaaaaaaaaaa;-)) Er så gøy å erte........................sa gamla som bikket det magiske tallet for et halvt år siden;-)))
Gummelillan Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Her har jeg blitt overtalt av omverden at min eldste faktisk tåler å være oppe til klokka er nærmere 20 så da tar det litt lengre tid enn tidligere før kvelden er min da veit du ;-) Og du - ække gammel jeg da... Faktisk flere år til jeg bikker ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Og forresten, ang legging og tider......Her legger lille rosa seg først, så jeg, så følger de andre på i ymse rekkefølge etterpå:-) Men jeg er som regel nr 2 i seng...... Har sluttet å ligge våken og vente til flokken er i seng også, så jeg lærer stadig:-))
Karomamma Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 HAHAHAHAHA!! Middag, lekings og leggetid kanskje Og nå skal jeg ut og sykle, så kan dere ungsauene bare ligge på sofaene deres... Vi snakkæs!
Tiggywinkle Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 jeg har faktisk bursdag i dag, og det er hele 2 år siden jeg bikket...hjelp hvor tiden går. Så nå sitter jeg her og koser meg en god Sancerre og nyter livet. Mannen mobber meg med at han er yngre, men jeg er da jammen lettere til bens enn ham:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 Prekas! Og bare så det er sagt, jeg skal også ut og trimme rumpa.....venter på naboen som har litt flere å legge enn meg:-))
Gummelillan Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Ja, huff, tørr ikke tenke på fremtiden en gang. Har lagt gjengen kl 18:45, 19 og 19:30 frem til i sommer, men da synes min kjære mor at jeg burde la 7 åringen få tøye det hele til 8.... Er ikke helt overbevist jeg da, for kjenner virkelig at den gode og tålmodige mor skrus av ganske rett etter barnetv når jeg er alene med de (Gummismannen er på rocker'n med Jagger i kveld ;-))
Tiggywinkle Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Her legger de seg også tidlig, de minste ihvertfall. Og jeg kjenner også at den gode, tålmodige mor forsvinner sånn rundt kl.19.30....... Men storebror er jo som regel oppe til rundt 21.30, men han er en rolig og grei gutt som sitter her og prater med oss (foreløpig):-)
Maud Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Jeg føler meg både gammel og sliten for tiden. Når begge barna er lagt (ferdig å lese for storebror for et kvarter siden), lengter jeg til senga. Jeg som ikke blir 40 på leeeenge ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå