Sweetie80 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei dere! Er det en kreativ sjel der ute som har en genial idé for når et fyrverkeri kan skytes i et bryllup? Jeg gifter meg om 2 uker, og skal overraske både brudgom og gjester.. Hadde tenkt å legge det på et vis i talen min til min kjære, men usikker på hvordan/hva å si.. En mulighet er å ha det bare som bakgrunn til oppskjæring av bryllupskaken, men synes ikke det blir så kult. Fyrverkeriet er trådløst, så kan gi brudgommen "boksen" under talen, så han kan lure en stund.. Hvis noen har en super ide, så skylder jeg virkelig en flaske god vin!! Har vært hodebry en god stund nå..!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Er det snakk om utendørs raketter og greier? Da må du i alle fall huske på å innhente tillatelse fra brann- og politimyndighet!
Sweetie80 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Den er i boks, selvfølgelig:) Er et proffesjonelt firma som har ansvaret.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Trådøt fyrverkeri? Den skjønte jeg ikke? Er det ikke vanlige raketter?
Sweetie80 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Ikke slike som man får kjøpt selv i butikken nei. Fyrverkeri av klasse 4. Som kun de får skyte opp pga forsikring m.m. Slikt man så ved milleniumsfesten 2000, store jubileumer, Eurovision song contest o.s.v..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 så genialt!! Hvor mye koster herligheten??
Sweetie80 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 Kommer an på hva man vil ha. Men kanskje ca en månedslønn.. Helt sykt kanskje, men litt av en opplevelse og man gifter seg bare 1 gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå