Gå til innhold

Hvordan bruker man eggløsningstester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, ja føler meg dum nå... men jeg har brukt p-sprøyta lenge nå å lurer på om jeg kan bruke disse testene nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du selvfølgelig gjøre=)

Annbefaler CB digitale EL tester... men vær ops på at etter p-sprøyten kan det gå inntil et år før du får igjen EL...

Håper for din del det ikke går så lenge...=)

Du tisser på dem og får et utslag, (digitale viser enten/eller så du slipper og tolke streker)

Eller evt tisser på kopp og holder testen i der i 15 sek... som en gravidtest=)

Lykke til=)

Skrevet

Mange sverger til CBdigital i og med at da får man ikke et resultat som er åpent for "tolkning", enten får man et egg, eller så får man ikke. Men disse er en god del dyrere enn feks strips som jeg bruker. Tisser på en kopp, stikker stripsen nedi og får resultat innen 5min (vanligvis i løpet av første halve minuttet for min del). Syns de er greie siden de er så billige, og kanskje ekstra greit når/hvis man ikke aner når EL er (hvis man feks har uregelmessige sykluser) - da kan det gå endel tester underveis :o)

Skrevet

Kjøp fra billigetester.no! Veldig billig!

Du tisser gjerne i en kopp og dypper strimmelen nedi i ca 5 sekunder. Ikke morgenurin ved el-testing, for det er på ettermiddagen det gjerne gir utslag (har jeg hørt).

Streken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Du får da mest sannsynlig EL innen et døgn. Les mer på pernille.info!

Men om du vil vite OM du har hatt EL, da må du måle temp! Fertilityfiend er det mange som bruker, men også BabyComp eller andre produkter fra Buenaventura.

Du kan også EL-teste med Persona!Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...