goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg og sambo gikk å la oss på søndags kvelden i elleve tiden, tenkte å ha litt sex for å se om det hjalp litt, men hadde ikkeen kynner en gang etterpå...(tok bare en "kjapp" en) Så når klokka var ved midnatt skulle jeg snu meg for og skru av nattbord lyset...(ikke bare lett når man er lik en hvalross) og det HOGG til i magen...jeg spratt ut av senga, kom meg på do, spøy som en gris og bæsja...og det gjorde såååå vondt!!! Kom med 2 MINUTTERS mellomrom!!! Ringte føden kl 00.10 (sambo ringte, jeg hadde ikke sjangs til å snakke) de ba oss telle og avvente... Riene holdt seg på 2 minutter og etter 30in ringte sambo igjen, da sto jeg i dusjen... Fikk beskjed om å komme... Vi var på A-Hus kl 01.25, jeg ble sjekket og hadde 7CM ÅPNING!!!! Herregud, jeg var mildt sagt sjokka!! Så gikk det slag islag, klokka 03.19 mandag 06.08.07 var prinsessa ute på 3 pressrier,jeg revnet bare litt! HERREGUD for en følelse! Gled dere damer, vi er nå kommet hjem og amming er kommet greit i gang, men puppa mine er en smule sprengt, så sambo er ute nå å kjøper brystpumpe! Lille Thea(som ble spådd av alle leger osv til å bli over 4kg) veide kun 3660g og var 51c lang Hodeomkrets 35cm. Er det fler som har føda siden jeg var innom på søndag???
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 å herregud,for en fødsel var liksom bare PANG 7 cm ... heldig du var masse gratulerer til dere kos dere med jenta klem
SokkeLaila Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Å du slette mi tid! ..for en utrolig fødsel! Gratulerer så mye med vesle Thea!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 oj helt fantastisk! gratulerer! kan jeg spør om du tok bringerbærblad- kapsler? hehe. bare lurer
Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 så fantastisk. gratulerer. Nei jeg har IKKE født ennå da...åh...men men... gubben har fått fast jobb så vi er overlykklige over det istedet... hehe.
theafranord Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Gratulererå mye............lykke til og kooooos dere...
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 Okey, Duracellgirl..haha, han kommer nok, jeg slutter ikke her inne før jeg har fått med meg fødselshistorien din!! Og til deg over her...jeg tok bringebærkapsler 3 ganger tror jeg, fikk så jævlig ekle raper av det...hehe... Men helt ærlig, jeg hadde forventet å gå skikkelig på overtid selv jeg assa! Så jeg fikk beskjed av Jm på barsel at om jeg skulle ha fler unger måtte jeg ligge i telt utenfor...hihi
Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 hehe... begynner bli sliten nå...men godt å vite at om max en uke er jeg igang ihvertfall. Kos deg masse med babyen din.
petite fleur Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så mye! Også i rekordfart! Hørtes fristende ut....
Gjest Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer med en fin fin fødsel! lykke til videre
junea Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 oi det gikk fort!! gratulerer så masse fra meg! koz deg med nurke ditt!!!
kaur *har født!* Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Åhh...missunnelig! Sånn fødsel vil jeg også ha! Gratulerer!
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så mye ;o) Kose dere masse! Jeg snek i køen jeg da....fødte 31 juli...det ble ei lita tulle på 2500 g og 45 cm og 31,5 cm i hodet
Fabelaktiv Skrevet 8. august 2007 #16 Skrevet 8. august 2007 gratulerer med den lille, kjappe snuppa *misunnelig*
strekkmerketrollet Skrevet 8. august 2007 #17 Skrevet 8. august 2007 en kjapp en alså?? på føden mener jeg ;p Gratulerer så mye;)
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 8. august 2007 Ja, det var en kjapp en både hjemme og på føden...*ler* Hadde virkelig ikke forestillt meg en slik fin fødsel, men fyttikatta å vondt det gjør, men som alle sier, det er glemt i det sekundet du får babyen din på brystet Jeg rakk jo ikke akkurat noe smertestillende...hehe, men var jo i dusjen en time etter hun var ute. Så formen er fin kan du si
enpå3ogenpå1 Skrevet 8. august 2007 #19 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så masse!!!! Hørtes ut som en kjempefin fødsel :-)
*RutIetutt* Skrevet 9. august 2007 #20 Skrevet 9. august 2007 Oj - det var en kjapp fødsel ja! Gratulerer så masse med lille Thea:o)))) Var samme med vår prinsesse - estimert til å bli minst 4 kg da vi var på ul i uke 29....men hun var bare 3350g og 51 cm;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå