Gå til innhold

nytt treff i drammen!


marianne ogiselin

Anbefalte innlegg

bare tenkte å høre litt når det passa best for alle å møtes igjen jeg:) å takk for sist til dere som var med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja selfølgelig kan du det bare hyggelig det, vi var ikke så mange sist så koslig vis det blir litt flere å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke vaert med foer da vi like er flyttet hit, men blir veldig gjerne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Kunne godt tenke meg å være med, hvis det passer seg slik. :-) Titter innom her for å se hvilke dato som blir satt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med igjen! Lærer så masse av å skravle med dere andre;-)

 

Jeg jobber dagtid ca til 16-1700 - men har innimellom fri på formiddagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gjerne med på treff. Passer best på ettermiddagen, men kan sikkert få til på dagtid også hvis det skulle bli sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torsdagen jobber jeg sent! men passer for meg på fredag 17/8 eller torsdag 23/8 vis det passer for flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg _tror_ jeg kan den fredag den 17., men får ikke vite helt sikkert før seinere i uka. Men vi får vente på litt respons fra de andre - og høre når det passer best for dem:-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikkert om det passer torsdag eller fredag,mulig jeg skal en tur til trøndelag,får vite mer i løpet av noen dager og bestemmer meg da om jeg drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke trøndelagstur på meg så da får jeg sikkert til å være med på BIM-treff,spiller ingen rolle om det blir torsdag eller fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis vi sier fredag hvor skal vi ta det denne gangen da på samme sted eller vil noen et annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så kjent i Drammen så for meg spiller det egentlig ingen rolle,men kanskje greit å ta det en plass de har litt variert meny og ikke bare pizza? Er det du mrislien som reserverer bord så er jo navnet greit,men vi var litt usikre sist så kanskje lurt å be dem skrive BIM på reservasjonskortet eller noe sånt? Greit for de første som dukker opp ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenkte vi skulle skrive bim denne gangen, men litt usikker på hvor vi skal gå da kan jo se om det kommer inn noen forslag til i morra ser vi da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med overalt - spiser alt unntatt rått kjøtt og spekemat - hehe. :-) Veldig lurt å reservere på "BIM" så alle finner fram. Pigen - Picasso - Lerretet - Pavarotti - alle disse stedene har variert meny - sikkert flere muligheter også. For de mer pizzaaktige stedene er Lizzis og Jonas namm synes jeg. Peppes har jeg fått i vranga - jeg har vært på kjøkkenet der en gang...

 

Åhhhh nå ble jeg sulten igjen. Halv time etter frokost og jeg er allerede sulten... Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finnes kun dumme svar innimellom - aldri dumme spørsmål. BIMtreff er "barn-i-magen-treff" men man er hjertelig velkommen om man er i prøvefasen også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...