Gå til innhold

November: Er der flere enn meg


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

som nå har begynt å tenke på juleaften og hvordan den lille kommer til å oppleve det.

 

Vet det er over 4 mnd til jul,men med dette været som vi har hatt i sommer,føles det ikke slik.Føler at det har vært høst lenge.

 

Jeg sitter å tenke på hvor stor glede han vil ha av julekvelden.Kommer nok ikke til å forstå noe,eller ha noen forventinger,men hva slags glede vil han få av den kvelden.

 

Vi hadde de jo i fjor også,men da var de jo så utrolig små,da forstod de jo ingentign og ikke hadde de noe glede av det heller.

 

I år kan de være med å pakke om presangen.Gleder meg til å se reaksjonen,når vi får treet inn og når julenissen kommer.

 

Flere enn meg som tenker i de baner allerde??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jada, jeg har tenkt på det lenge, jeg :-) Men, jeg elsker jula da. Jeg gldere meg kjempemye til jul. Har jo en på nesten 4 år i tillegg også, så jeg tror det blir veldig moro:-)

 

Gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker også julen.Min kjære bare rister på hode av meg og sier,det er enda sommer,men det er faktisk snart bare 4 mnd til julekvelden og jeg har mange tradisjoner som skal gjøres før det.

 

I år er jeg så heldig å få ha julekvelden her hjemme,men syv stykker til på besøk,så jeg ser virkelig frem til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...