Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i de siste dagene fått plutselige stikkinger i ene eller begge lyskene, skjer mest når jeg står eller går. Er dette en del av kynnerne? Jeg er 39+2 idag, har det noe med nærhet til fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hatt slike stikkinger! men jeg vet ikke helt hvor lysken er ? er det rett over skambeinet ?

Skrevet

Synes det høres ut som bekkensmerter, har det også slik særlig mot kvelden og når jeg går eller står.

Skrevet

Lysken er akkurat der låret går over mot bekken og hofte. I hofteknekken, på en måte.

Skrevet

Mangen kjenner bekkenløsning som smerter i lysken. Kanskje det er det du kjenner nå.

Skrevet

Jeg har også kjent endel mer stikkinger (føles litt som et svakt strømstøt nedover innsiden av låret). Var hos legen i dag, og han mente det kunne være fordi hodet presser nedover (hodet har akkurat festet seg). Noen nerver som blir berørt el.l.

Men har også hatt mer muskelstølhet i lysken tidligere, som kom fra overbelastning av ryggen - men det føltes helt annerledes.

Skrevet

dette høres veldig ut som bekkensmerter.. og dersom du er i uke 39 +2 er det bra at du begynner å kjenne at bekkenet ditt er klart...

Bekkenløsning er ikke dumt så nært opp til fødselen... men ta kontakt med legen om det blir veldig vondt.. da kan du få hjelp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...