Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Nei:) Holder med hetta her hvertfall.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Ok, skulle jo tro det holdt ja...
lifa og Eline Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Har ikke kjøpt men tror vi kommer til å gjøre det. Da jeg tror det er bedre å ha den på hodet enn hette på regnjakka. har Reflex sin regnjakke og der virker hetta ganske trang når jakka kneppes skikelig i halsen.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 huff nå er jeg sikkert veldig dum, men hva er en sydvest?? en slags lue??
WWJD Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 ja en sydvest er en regntett lue/hatt, gjerne med bred kant rundt;o) Ikke så lett å skjønne utifra navnet! Og jeg har kjøpt sydvest fordi hetta på regnjakka blir sittenes over munnen til lillegutt om den lukkes ordentlig.
mammmamia ** Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Vi har også sydvest! Hette er ikke behagelig for barna å ha på, snur de hodet forsvinner fjeset inni hetta, hehe..! Så vi har fjernet hele hetta og bruker kun sydvest - genialt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå