tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Nå begynner jeg å bli lei av å gå rundt å være redd. Hadde en liten blødning rett før jeg kom til 12 fulle uker, og i dag igjen, dagen før 14 hele uker, kommer det blod igjen. Har hatt menssmerter i hele dag og egentlig sjekket ofte om det er blod. Har ikke vært noe før nå for litt siden... ved ett dobesøk. Tror det har stoppet opp igjen nå, men jeg har fortsatt vondt. Er så redd for at det skal gå galt igjen (har to SA bak meg) Tror jeg må ringe jordmor i morgen og høre om det er mulig å lete etter hjertelyd... Har kjent bevegelser noen dager allerede, så om jeg kjenner noe i kveld må jo det være et godt tegn også. Noen andre som har blødd ut i 2. trimester?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 hei hei jeg har hatt en del små blødninger å noen smerter, men det går bra med meg, fikk beskjed om at det var livmorhalsen som strekte å tøyde seg, å det var ikke unormalt å blød litt å ha litt vondt.. Håper det går bra for deg ta å ring lege for å være sikker.. det ville æ ha gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå