enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Lisjepia er ikke i form og kastet opp en gang i dag tidlig, trodde hun hadde fått for mye mat siden jeg hadde masse melk, var liksom utilpass og sov og kavet mye... Tok tempen på henne i 5 tiden og joda 38,5 i feber. Har ringt til legen og skal dit nå kl 8, noen som har opplevd det samme? Hun er jo så liten jo...... ps: Hun spiser, men ikke all verdens...
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. august 2007 dytter* noen som gidder å legge den ut på skravlesiden?
Blåttkryss Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Hei! Jenta mi hadde feber i 38,7 når hun fikk 3mnd vaksine her om dagen. vet det ikke er det samme, siden jeg viste grunnen,.. men det hjalp med paracet i stikkpilleform. Det er jo febernedsettende. Fint du har fått legetime. Kan legge den ut på skravlesiden for deg jeg.
Fire småtroll Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Vesla mi hadde litt feber da hun var 9 uker, vannkoppene kom dagen etter! Gikk helt fint da, feberen varte bare den ene kvelden. Kjempeskummelt når de blir syke så små, men de tåler heldigvis mer enn vi tror. Godt du kom deg til legen da, forhåpentigvis blir hun fort bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå