Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Var på besøk hos svigerinnen og svogeren min på barsel i går, de fikk en gutt natt til søndag. Han hadde da skreket omtrent konstant i et døgn. Men da han kom opp til meg (satt med han oppover magen og brystet mitt) roet han seg helt ned. og så sov han oppå meg i 2 timer!!! Innbiller meg at han kanskje merker hjerteslagene fra Anniken og at det er beroligende siden hun sikkert har samme hjertelyd som han hørte fra seg selv før han ble født? Eller hva? syns bare det var så rart at han roet seg når jeg holdt ham...
Niem og Patrick Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Dette er godt mulig. Har selv en onkel som har hjertefeil (bilyd på hjertet), og om du legger en ginende baby oppå magen og brystet hans, så roer babyen seg, fordi hans hjertelyd minner om lyden barnet hører når den ligger i magen Så derfor er det mulig at den hører lyden av din baby:)
Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Tror jeg er godt mulig.. Kanskje han hørte hjertelyden, eller kanskje han rett og slett bare senset det? Jeg tror barn "fatter" mye mer enn voksne, selv om de er veldig små
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 da er vi flere som tror på teorien min altså =9 han syns kanskje det var betryggende å høre kusinen sin =)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Nå er ikke snulla akkurar nyfødt, men hun liker magen min veldig godt!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå