1stor1liten =) Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 har ikke prøvd den,men den ser god ut i passform, romslig og ikke stram. tenkte å kjøpe til å ha i barnehagen, er det forresten poeng i å kjøpe nå eller skal jeg gå rett på vinterdress?
Katja Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hei! Jeg kjøpte en til tuppa mi i vår. Den er romslig og god, var faktisk en god del for vid i livet til jenta mi, så jeg sydde den inn i livet. Burde vært regulering i midjen, syns jeg. Jeg fikk ikke testet hvor vanntett den var, fordi vi hadde så fin vær i vår, med lite regn. Men det lille vi fikk testet den, var den i allfall vanntett. Den er jo rimelig også, jeg betalte 399,- og da har den de samme egenskapene til Reimatec, med tredobbel pris. Jeg hadde kjøpt en vår/høstdress jeg ja, er jo lenge til vinteren, mange sure høstdager før den tid, og da er det godt men en dress.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg kjøpte Reflex i fjor til snuppa (mulig de har endret kvaliteten siden da), og er sånn passe fornøyd. Den var forsåvidt romslit og god, selv om forholdene på hvor den er romslig hen ikke stod helt i forhold til snuppa vår syns jeg. Det jeg var misfornøyd med var at den hadde sinnsykt irriterende sånn "hullete" fòr som beina hang seg opp i hele tiden (og dermed fulgte fòret med ut i foten når foten kom ut). Og så føltes hun mye klammere ut i den sammenliknet med Reimavårdressen hun har i år. Ifht prisen på Reflexen var jeg fornøyd - man får en vind og vanntett dress til en brøkdel av prisen til Reima, men sammenlagt har jeg syns Reima har vært en god investering. Jenta mi er 2 i år og var rundt 1 da vi kjøpte Reflexen.
Kreps-77 Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg har hatt Reflex Allværsdress til snuppa mi, 2 år på rad. Den koster 299,- og jeg er veldig fornøyd med den. Har ikke fått sjekket hvor vanntett den er, men den er god å ha når været er grått og surt. Dressen blir ikke brukt så ofte som regntøyet (bor i Bergen), derfor velger jeg denne istede for f ex en reima dress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå