Gå til innhold

Dere er sikkert drittlei dette nå, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...noen som har lyst til å tippe kjønn? Blir kjempeglad uansett hva det blir, men har bare så lyst til å se hva dere tror! Skal på UL på mandag og klarer nesten ikke vente!

Okay..

- Ikke vært så veldig kvalm, bare noen uker i første trimester.

- Har begynt å bli veldig svimmel nå de siste ukene.

- Har vært veldig trøtt, men begynner å gå over nå.

- Hjertelyden ligger rundt 140.

- Har fått både gutt og jente som resultat på tester og fødselskart.

- Hadde guttefølelse i starten av svangerskapet, men har begynt å tvile litt.

- Mamma, venninner av meg og sambo tror det er en jente. Mamma var veldig svimmel når hun ventet meg, men ikke med de tre brødrene mine.

- Fikk tidlig mage, og den er temmelig rund. :)

Hehe, vel, det var det tror jeg. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tipper gutt jeg ;)

Skrevet

Kan ikke du prøve et gammelt kjerringråd da, er så morsomt syns jeg.

Tre en gullring/forlovelse ring på ett hårstrå (ditt eget) og hold den hengende over magen. Så om den går frem og tilbake blir det gutt, går den rundt og rundt blir det jente.

Det her stemte med meg, jeg får en gutt. Og det stemte med venninna mi som får jente:) Bare for moro skyld!

Skrevet

Jeg gjorde det, men den gjorde liksom begge deler? Hihi. Ble ikke helt klok på det. Og det er ikke tvillinger. ;)

Skrevet

Tipper gutt jeg også:)

Skrevet

Må nok tippe at det blir gutt her også...:0) Jeg har både en jente og gutt fra før av og ut ifra de beskrivelser du gir minner dette meg om da jeg gikk gravid med sønnen min.

Lykke til:0)

Skrevet

gutt tror jeg

Skrevet

tipper gutt her også,var mye likt som meg og jeg venter gutt.

Skrevet

jeg tror jente jeg...

Skrevet

Samme opplegg som meg med ringen da :-) Men jeg tipper gutt selv om du har jentemage for du er nesten som meg på symptomer å sånn og jeg venter gutt sa de på ul (er litt uenig jeg da for jeg har enda litt jentefølelse men men :-) )

Skrevet

Jeg tipper jente! Det høres akkurat ut som mitt svangerskap. Hadde veldig guttefølelse i begynnelsen av svangerskapet, men ble litt i tvil mot slutten. Fikk også tidlig mage, og var bare litt kvalm og trøtt i begynnelsen av svangerskapet. Jeg har også vært veldig svimmel, men var ikke det forrige gang, og da fikk vi en gutt :-) Denne gangen venter vi ei jente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...