Gå til innhold

Bytter dere gaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig aldri likt å gjøre dette. Så sant det ikke er fordi noe er for smått eller har fått flere like eller slikt..

Men nå er det slik at jeg har fått barn nr 2 og samme kjønn som sist, og de er ganske tette også. Har massevis av klær.

Noe jeg syns er kjempefint og noe som er ok.. (og noe jeg nok ikke kommer til å bruke igjen)

sist tok jeg jo gladelig imot alt og selv om det kanskje var en del ting jeg ikke syns var like fint brukte jeg det pliktoppfyllende.. Syns det er ekkelt å bytte for jeg tror også de rundt meg legger merke til om jeg bruker det jeg har fått av dem...

Men nå er det jo slik at jeg har mer enn nok av klær og mer får jeg. Det jeg ikke liker så godt kommer ikke til å bli brukt mye det vet jeg.. Kanskje symbolsk en eller to ganger..

Hva gjør dere når dere får slike gaver..

Beholde eller bytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har jeg ikke bruk for gaven,bytter jeg.Dette er vel noe de som gir gaven og forstår og ønsker.Ingen ønsker jo at en skal sitte med en gave en ikke har bruk for.

Det går jo også ann å si at en ikke ønsker seg klær til den lille,men det en ønsker seg,så vet folk bedre hva de skal kjøpe

Skrevet

Fikk over 40 barselgaver og mest klær. skulle vi få en mulighet til å få brukt de måtte de byttes.

Så ja, her byttes det.

Skrevet

Jeg har bytta noen få ting, gaver vi har fått av folk som bor langt unna og som ikke kommer til å se at vi ikke brukte det ;-) Men jeg er vel litt sånn som deg, bruker det av plikt selv om jeg ikke syns det er noe særlig fint.

Skrevet

til nå har jeg ikke bytta noe... men om jeg rekker å buke alt før det er for lite er en annen sak... men om vi får mer smått nå så kommer det til å bli bytta i en str som er større...

Skrevet

Ja, jeg bytter ting som er feil i størrelse, ikke vår smak og ikke passer. Uten dårlig samvittighet også. For de vil vel ikke at vi skal la ting ligge ubrukt i skuffen istedet? Er ikke så "snill pike" at jeg bruker ting jeg ikke liker. :) slem slem er jeg, he he

Skrevet

Bytta lite første gang, men denne gangen har jeg bytta massevis! Mest fordi jeg har fått en så stor gutt, som allerede 2 mnd gammel bruker str 68. Så det er også unnskyldningen dersom noe bare ikke falt i smak:) (Og så hadde de "dessverre" ikke flere igjen i riktig str...)

Hadde jeg fått to av samme kjønn ville jeg i alle fall byttet til str hvor klærne faktisk begynner å bli slitt, som krabbealder og senere.. Ville sett hva jeg hadde brukbart fra første og supplert deretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...