Gå til innhold

Vil gjerne vite om det er flere som er plaget med dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i over 4 uker sammenhengende hatt veldig vondt i hodet, og da hodepinen kom, begynte jeg også å få litt sånn krampeaktige trekk i hjertet. Det varer ikke lenge, bare ett sekund eller noe, men det skjer opptil 20 ganger om dagen. Synes dette begynner å bli veldig ubehagelig.. Er det flere som har opplevd dette? Målte jernprosenten pga at jeg tenkte det var grunnen til hodepinen, men den var helt fin...?? I tillegg er jeg veldig slapp, selv om jeg spiser og drikker nok..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Disse krampeaktige trekkene i hjertet hadde jeg en del av med en gang jeg ble gravid, jeg fikk de før jeg visste jeg var gravid. Men nå er jeg 14 uker på vei, å de er så å si borte. Ellers har jeg en del vondt i hodet, men ikke skikkelig hodeverk...

Skrevet

Det med hjertet har jeg overhodet ikke peiling på, men var selv veldig plaget med hodepine! Hadde sammenhengende hodepine, fra lett til moderat, i maaange uker. Plutselig en dag kom jeg på at "jøss, nå er den borte", hehe, husker ikke engang når den forsvant. Men hadde den sikkert til jeg var rundt 4 mnd :o)

Skrevet

jeg har også fryktelig vondt i hodet hele tiden neste, men tror det er fordi jeg har drikki litt for lite vann i denna varmen, går litt bedre når jeg drikker mer, men drikker jo vann hele dagen..og har mye vondt fordet!! hjelper ikke å ta paracet heller, og gidder ikke hive impå med det så fort det er no.. men prøvde 1 gang..

Lykke til.. håper du får no bedre svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...