Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har en baby på 3 uker, men det ser fortsatt ut som jeg er ca 4 mnd på vei..håper den har tenkt til å forsvinne.. Når evt forsvant deres?
Milletrille Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 ha ha ha h morsom du :-p Ikke helt sikker på når gravidemagen forsvant og ble erstattet med fett, hrmf... lenge siden jeg hadde helt flat mage da.. Så hvis du hadde flat mage før du blir gravid, spiser sunt og kommer i gang med treningen etterhvert (ps! Ikke stress med dette og vær forsiktig, spes med å trene mage i starten, jeg var litt ivrig og fikk grisevondt...), så kommer det seg nok igjen etterhvert. Husk at 3 uker er veldig lite sammnelignet med de 9mnd magen din vokste. Jeg var på babysvømming, og der var det et par flate mager (blant de unge) med babiser på 5-6 mnd Men som sagt, nyt tiden med den lille og ikke stress med kroppen din. Det kommer seg etterhvert
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Min mage er stort sett flat...er litt "løs og myk" liksom, men ser ikke gravid ut...tulla er 15 dager gammel i dag...magen min forsvant m en gang hun kom ut...hadde ikke ventet d, er jo vanlig å ha mage en god stund etter at man har født... Men jeg hadde veldig liten mage hele svangerskapet, og gikk kun opp 1,5kg...(aner ikke hvorfor jeg ikke la på meg mer..) D har vel litt å si tenker jeg... Men bare gi d litt tid, spis normalt og mosjoner/tren når du er kommet i form igjen...så går nok magen tilbake etterhvert
Jeenie Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 sønnen min er 15 dager i dag og jeg har gått fra 78 kg før fødsel til 62 kg i dag, magen er ikke flat, men myk og geleaktig... men har ikke kul på magen nei... hadde seriøst trodd det skulle ta MYE lenger tid å gå ned alle disse svangerskapskiloene... Har mistet alle gravidekiloene, nå er det bare pergotime kiloene som gjenstår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå