Diamanten Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg begynner å bli ganske frustrert, har prøvd å bli gravid i et år nå, og hatt en SA. Håper hver mnd at mensen ikke skal komme men den dukker opp hver gang for det selv om jeg har sex når jeg har eggløsning.. noen som har noen tips???
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 sex annenhver dag,sleng føttene opp etter veggen i 15 min. etterpå ikke tenk så mye på det,slapp av å finn deg en hobby eller noe,så skal du se du blir gravid når du minst venter det;) lykke til!!
tixa*fødeklar* Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 fotsoneterapi og akupunktur....urter og vitaminer....riktig kosthold Jobber med dette og VET det funker =)
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Hei auroras mamma, Kan du forklare hvorfor fotsoneterapi og akupunktur kan hjelpe?
tixa*fødeklar* Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Det kan jeg vettu =) Fotsone og akupunktur hjelper kroppen med å først rense ut avfallsstoffer, og så få balanse i energibanene i kroppen...Har man ubalanser og lite energi i kroppen, vil den heller ikke ha overskudd til å reprodusere seg... Begge beh.formene gir kroppen ny energi til å rette opp i ubalansene... Vet ikke om du føler jeg gir deg de svarene du vil ha...?
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Jeg har uregelmessig syklus og har funnet ut at jeg har korte lutealfaser også.. Tror du aku/ fot vil hjelpe på dette?
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Ikkje gå og tenk på det...de er mitt tips...gjor akkurat det samme i 14 mnd,alt eg tenkte på va GT,EL testa og alt som har me baby og graviditet og gjere,sex,og føtta i være 20 min etter på(slitsomthehe) så den siste mnd har vi dreve og flytta og styra,dilla i nytt hus,mala,osv...hatt sex kun 2 ganger den mnd,uten og tenke på og bli gravide,og plutselig kom eg til og tenke på at eg ikkje hhadde fått tanta på besøk,2 daga for sein,to en test, og jammentid var der to strek ja!=)
tixa*fødeklar* Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Det tror jeg absolutt... Hvor i landet bor du?
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Takk for tips, Tausa. Du har nok rett! Bekymringer hjelper nok ikke, så skal snart slutte med det. (psss. mamma til aurora, jeg bor i Oslo)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå