Fullrulle86 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Er så lei meg... var sååå sikker på at vi hadde klart det denne mnd. Skulle hatt mensen i går, men den kom ikke så jeg testa nå nettopp men den var negativ..... er det fortsatt håp denne mnd??? kan det ta tid før en gravi.test blir positiv???
Diamanten Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 hei snøhvit86... jeg er i samme situasjon som deg. Men jeg testet dagen før og den var negativ.. skikkelig kjedelig.. vet akkurat hvordan du føler det... har dere prøvd lenge? jeg har prøvd et år og hatt en SA. Kjempekjedelig, men håper det klaffer snart!!
Emmeline med spire Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Så lenge du ikke har fått mensen så er det jo alltid håp. Ta en ny test om et par dager du Lykke til!
Fullrulle86 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 har prøvd 2 pp nå... men hadde liksom trodd at det skulle bli lettere..... Alle søstrene mine er blitt gravide på første forsøk så trodde det var like lett for meg, men den gang ei... Men skal ikke klage jeg! du har nå prøvd i 1 helt år du!!! hvordan klarer du å ha motet oppe??? blir imponert av sånne ildsjeler som deg jeg..
Diamanten Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Det var hyggelig å høre;) jeg må jo bare prøve å holde motet oppe, selv om det er mange tunge stunder også. Men det som hjelper meg litt er at jeg vet jeg kan bli gravid siden jeg allerede har vært det en gang... krysser fingrene for oss begge jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå