*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Ga dere grøt laget av mm eller mme? Har mest lyst til å gi av mme jeg, syns det er så pes å pumpe til hvert måltid da jeg ikke har noe særlig nedfryst, hun fikk litt grøt i dag laget av det, og pupp etterpå. Virker ikke som om magen har reagert på det (ennå), hun fikk i 11 tiden. Og sånne ferdigblanda nankartonger, hvor lenge holder de seg i kjøleskap etter åpning?
Monajenten Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg ga grøt blandet med vann, jeg. Havregrøt fra 4 mnd skal blandes med vann, og det gikk helt fint. Det er vel også det enkleste om man ikke har nedfryst mm. Ang. nankartongene er jeg ikke sikker, men tror ikke de holder seg så veldig lenge åpnet.
mayaya Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 jeg har gitt med mm, vil helst ikke gi mme jeg da... og så blir det mest mulig lik smak sånn i starten. ble rådet av hs til å starte med maisgrøt pgs at de andre inneholder gluten.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg gir maisgrøt med morsmelk dersom jeg har pumpet meg tidligere på dagen. Hvis ikke bruker jeg bare erstatning. De ferdigblanda kartongene fra nan holder seg i kjølekskapet i 1 døgn.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Begynte med det da hun var 4mnd. Blanda med mm, men av og til mme. Tror de ferdigblanda skal holde i 24 timer etter åpnet...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Begynte litt før 7 mnd,brukte Hirsegrøt fra Holle.Blandet med mme da jeg ikke hadde helt dreisen på pumpingen:)))
Yellowgoldfish Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Jeg bruker de ferdigkartongene mye - min erfaring er at de IKKE holder seg mere enn noen få timer. jeg har flere ganger holdt på å gi sur mme som har stått for lenge...
Gjest Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Begynte med grøt da han var 5 mnd, og ga Havregrøt som blandes med vann. Orker ikke å pumpe, og gidder ikke styret med mme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå