mynona fødte 290907 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg har kramper i bena hele tiden, og nå har de jammen meg begynt å komme i armene også. Det er utrolig ubehagelig og plagsomt! Noen som vet hva man kan gjøre for å unngå de?
sivilivikivi Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 hei sliter mye med kramper i leggen selv.det du kan gjøre er å ta kalsium. Eller hvis du får krampe i leggen få noen til å presse beinet ditt oppover/ eller reise seg opp og stå på foten du har krampe i.
mynona fødte 290907 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Hei og takk for svar! Jeg bruker den "manuelle metoden" nå ja, med å tøye/strekke ut krampene. Takk for tips om å prøve kalsium, skal løpe og kjøpe i morgen. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 JM a til meg at man kunne legge en plassekk under madrassen eller bruka tova tråd, funker på meg.
mynona fødte 290907 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 Var på kontroll i dag og spurte legen. Han mente jeg skulle ta magnesium-tilskudd men jeg skulle bruke de i max 2 uker, uansett om jeg syns de virker eller ikke... Syns det hørtes litt rart ut...(?) Dere som tar magnesium, hvor lenge har dere brukt det? Lengre enn 2 uker i slengen?
betty74 Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Jeg tar magnesium og det virker både mot kramper og spreng i blodårene. Legen min anbefalte det, men sa ikke noe om at jeg ikke kunne ta dette i mer enn 2 uker. Jeg tar en tablet om kvelden før jeg legger meg. Anbefalt dose er en til to tabletter og jeg tenker at så lenge jeg holder meg på en slik lav dose må det da være greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå