Gå til innhold

Skal begynne på cerazette nå... erfaringer??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du ikke ammer bør du begynne på p piller. Jeg småblødde konstant i 4 mnd på cerazette før jeg kastet hele skiten :)

Skrevet

Samme med meg, bare at jeg ikke var like tålmodig som mortilseb, jeg holdt bare ut i 3 mnd;) Skulle egentlig sette inn P-stav jeg, men det ville ikke legen min, nettopp pga at så mange reagerer på Cerazette. Klart, alle reagerer forskjellig, og jeg har hørt om mange som er fornøyde, men jeg hadde nok begynt på vanlige p-piller.

Skrevet

går på dem nå,har ikke hatt noen spesielle bivirkninger..blør heller ikke i det hele tatt..gårhelt fint ;)

Skrevet

Gikk på de og har et lite resultat som akkurat er lagt i senga si på 1 og et halvt år. Ble gravid på de 3 og en halv måned eter fødsel. For min del, ALDRI de igjen;)

Skrevet

Blødde konstant i to måneder før jeg sluttet igjen.... Så ingen god erfaring med den nei...Men p-piller er ikke lurt om du ammer. Finnes en annen minipille som og begynner på c.... Den har jeg hørt er bedre!

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd. Ingen bivirkninger i det hele tatt.

Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd. Ingen bivirkninger, og mistet mensen. :)

Skrevet

Antar at siden du spør på den måten så ammer du ikke lenger? Jeg har prøvd dem både med og uten amming. Mens jeg ammet holdt jeg ut i 2-3 uker - fikk MEGAkviseanfall. Begynte på dem igjen etter mensen ankom, og da blødde jeg i snitt hver 14. dag (i flere dager) - dette varte et halvt år, før vi bestemte oss for å prøve å bli gravid igjen. Så jeg er ingen varm tilhenger - hadde jeg ikke ammet hadde jeg tatt vanlige ppiller hvis du har gode erfaringer med det fra før.

Skrevet

Jeg blødde også hele tiden jeg gikk på de, ga opp til slutt jeg. Nå går jeg ikke på noen ting...

Møkka pille spør du meg.

Skrevet

Dårlig erfaring. cerazettehelvete. blødning nonstop. går ikke på noentng mer.

Skrevet

Så lenge du ammer, kan du ikke bruke vanlige p-piller, da disse inneholder østrogen.

Jeg brukte Cerazette fra tulla var 2mnd til hun var 1 år (da var det på tide å prøve å lage en til:-). Er kjempefornøyd!! Ingen bivirkningen, og ingen mensturasjon over hodet!

Skrevet

veeeel... et mange er fornøyde..

men jeg fikk sinnsykt utslett etter 3 dager.....

Skrevet

Brukt dem i over 2 år nå, kjempe fornøyd....

Skrevet

Jeg var ikke plaget med blødninger, men Cerazette gikk veldig ut over humøret mitt, mistet all lyst,grinete, små paranoid osv. Jeg sluttet med de etter 4 mnd og det gikk ikke mange ukene så var jeg mitt gamle selv igjen.

Skrevet

oi oi oi... vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive mitt cerazette HELVETEISATANSMORDERKVAKKSALVERI av en tortur pille!!!!!

fy faen! og jeg skal BYTTE fastlege nå, pga av hun som skrev den ut til meg gjor det tilsynelatende på pur F. jeg sa jeg KUN hadde hatt dårlig erfaring med p-pille bruk før, ble nedstemt osv- hun vet om at jeg hadde svangerskapsdepresjon og er i utgangspunktet i risikosonen for å utvikle fødselsdepresjon. hun løy meg oppi trynet og sa at jeg helt sikkert kom til å miste mensturasjonen- vel jeg blødde KONSTANT- er prevantivt det ja må vite- jeg orker vertfall ikke kjøre brannbil! babyen reagerte også (helsestasjonen sin teori)- psyken min knakk helt i dass,

blæh, jeg kunne bannet nedover en hel sidefor å beskrive hva jeg føler for den jævla fitte-pillen der. den har stjelt fra meg noen uker av mitt liv som kunne vert aldeles fine og koselige.

mitt råd er at du skyr pillene som den reneste og pureste PESTEN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...