Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Salg er jammen gøy. Hadde planlagt å kjøpe regntøyet til Barnas hus i morgen til 399 - men var innom reflex og fant et fint sett til 199 (turkis og grønt på tilbud) Genialt det, sparte 200 kr :-) Fant også lammeskinnspose til babyen på tilbud, var satt ned fra 1499 til 599. Passer perfekt i bagen - og fargen stemmer også. Er sååå fornøyd i dag ja.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Dytter jeg. Noen som har denne posen fra Reflex ? Den virker super myk og god - gleder meg til å putte babyen nedi den. 599 for en lammeskinnspose er jo billig da.
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Grattis!! Reflex sitt regntøy er det beste som finnes :-) Og så flott at du fant lammeskinnspose som du ville ha! Koselig når det klaffer skikkelig :-)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jepp, skulle egentlig ikke inn der - men tok en tur likevel. Den posen var jo egentlig bare tilfeldig at jeg fant. Genialt. Reflex er bra, men jeg hadde tenkt å kjøpe Barnas hus sitt i morgen. Meeen når de har det på tilbud til 199, og det andre koster det dobbelte - da er det ikke noe å tvile på :-) I morgen tidlig skal jeg shoppe bilstol og lammeskinn til vuggen, på åpningssalg :-)
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Så koselig :-) Er så gøy når man begynner å få ting i stand også..! Får håpe du slipper det verste rushet i morgen, pleier å være rimelig panisk når Barnas Hus åpner, hehe..! ;-)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Ja, jeg får dytte meg fram med magen. Satser på jeg får tak i det jeg skal ha. De åpner sju - og jeg er der vel i åtte tiden. Kan vel ikke være sååå mange som er der, eller ???
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Næsj, kan aldri tenke meg det såå tidlig..! De fleste er vel på jobb da! :-P Hehe..! Blir nok mest rush på ettermiddagen ja..! Bruk magen som buffer ja..! :-D
Gjest Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Da Babyshop åpnet her jeg bor,var det så lang kø at jeg ga opp på åpningsdagen.Ventet et par dager til ting hadde roet seg litt.Ei venninne av meg var der,og det hadde vært så fullt med folk og kaos at hun hadde ikke fått kikket noe særlig på noe. Så lykke til ;-)
2 søte småpiker Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Hehe.. Det er nok sikkert en god del folk. Min mann leste i avisen om en som lå i kø utenfor g-sporten som åpner samtidig allerede i går. At folk gidder sier bare jeg:-) Men det er vel gjerne litt bedre tilbud der enn på barnas hus. Har forresten den lammeskinnsposen, og er kjempefornøyd med den, super varm og god, og myk og deilig:-)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Jeg reiser i morgen ettermiddag på ferie - og tilbudet gjelder kun til lørdag. Sååå jeg må ta det i morgen. Skal ha den bilstolen.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Så bra da. Da er det bare å vente på snøen og babyen. G sport selger noen sykler som er verdt 20 000 til 40 kroner og sånne ting. Tror det er derfor de ligger i kø - hadde ikke giddet det nei. Barnas hus har ikke sånne "begrenset antall" tilbud av særlig art.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Er det kun på nyåpningen at reisesenga koster199,-? Tenkte å dra og kjøpe en,men ble plutselig usikker om det gjaldt overalt...Jaja,det er uansett bare en 100-lapp ;-9
camz Skrevet 8. august 2007 #16 Skrevet 8. august 2007 Vet du om det er en nettside hvor de viser hva de skal ha på tilbud på åpningen på barnas hus?
Kreps-77 Skrevet 8. august 2007 #17 Skrevet 8. august 2007 http://www.barnashus.no/barnashus/frontend/files/CONTENT/PDF/BH-Bergen-Apning8aug[1].pdf
Ranveig R Skrevet 8. august 2007 #18 Skrevet 8. august 2007 Hehe ) Eg var og kjøpte akkurat den posen på Reflex på torsdag! Fantastisk mjuk og god, tenker at lilletrollet skal få det fint nedi der (når ho berre blir født). Og så kjøpte vi barnestol til storegull, måtte jo ha ny stol når vi skal få nytt hus. På tide med ein stol han kan klatre oppi og utav sjølv )
Mrs. Bouquet Skrevet 8. august 2007 #20 Skrevet 8. august 2007 Litt treig ja, leste hele tråden først.
Kreps-77 Skrevet 8. august 2007 #21 Skrevet 8. august 2007 I dag har jeg også gjort noen gode kjøp:-) 2 Stokke tripp trapp stoler på Simo butikken. Kostet 899 pr stk (100,- billigere enn på Barnas hus). Tilbudet gjelder tom i morgen. Og Acta Graco cosmic bilstol til lillesnuppa hos Babykos. På tilbud til 2490,- Så da dropper jeg Barnas hus i morgen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå