Gå til innhold

skjønner mindre og mindre ang dager og uker jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

terminkalkulatoren sier at jeg har termin 11.april. da skal jeg jo være 4+5 i dag og 5+0 i morgen hvis jeg har skjønt det.

var inne på min side her nå, og deer står det at jeg er i min sv.uke 6..noen som kan forklare en forvirret sjel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du er 4+5 i dag er du 4+6 i morgen og 5+0 til fredagen. Jeg er 5+5 i dag.

Hvorfor det står at du er i din 6. uke skjønner jeg ikke helt. Jeg er i min 6.uke, så du er nok i din 5. uke.

Skrevet

var sikker på at jeg var +0 på torsdagene jeg..hehe--var inne på min side her inne. det står at jeg er i min 6 sv.uke, med termin fredag 11,april 08..på babyverden står det at eg er i uke 5 på fredag da...kanskje barnimagen.com har gjort en feil da. for vet at jeg ikke kan være mer enn 5 uker på vei på fredag.

ifølge kalenderen her inne så skjedde unfangelsen 19.juli (som er en torsdag, det var derfor jeg var så sikker på at torsdagen var +0 dagene mine.)

Skrevet

da er du ikke 4+5 i dag da, men 4+6.

Skrevet

og det er du sikker på? (sånn at jeg ikke blir enda mer forvirret )hehe

Skrevet

Jeg har termin 13. april og er 4+6 i dag, er i min femte svangerskapsuke, uke 6 starter i morgen. Du burde jo da være 5+0 i dag siden du har termin to dager tidligere enn meg...

Skrevet

På babyverden får jeg termin 12. april og at unnfangelsen skjedde 19. juli (det er akkurat den datoen jeg tror det skjedde også...). I følge babyverden er jeg 4+6 dager i dag. Vet ikke hvorfor terminen blir en dag forskjellig men.

Skrevet

Du er 4 uker og 5 dager! i morgen er du 4 uker og 6 dager. og siden det er 7 dager i en uke, så er du 5 uker i overimorgen.

Når du er 4-5 betyr det at du er 4 fullgåtte uker og 5 dager inn i den 5 uken. Derfor er du i din 5 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...