månesol Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Bare lurer.... Er det noen her inne som har problemer med å slutte å røyke? Eller er dere alle røykfrie?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hei håper !! Jeg er røykfri, men har ikke alltid vært det. Men etter lang og resultat-løs prøving la jeg røyken på hylla.Da gikk det greit, det er noe med det å være den som tar avgjørelsen...det å selv bestemme ) I den senere tid har jeg også lest og forstått hvilken betydning denne røyken vist nok skal ha på min befruktnings-evne.Ikke er jeg enda gravid, men heldigvis røykfri ) Ønsker deg lykke til,med både røykeslutt og babylaging.Forhåpentligvis blir du fort gravid og slutter på dagen av den grunn !
bente69;) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Hei på deg håper!! Jeg har faktisk 6 mnd jubileum som røykfri i morgen*hipp hurra for meg* Syns det gikk forbausende lett å slutte, så lett at jeg angrer på at jeg ikke gjorde det for godt over 20 år siden. Jeg har hvert røyker i nesten 24 år. Snuppa vår på 3 år kom til på første forsøk, selv med en mor som røyker. Nå har vi i over 2 år holdt på med prosjektet bli gravid, jeg har desverre ikke blitt gravid med eller uten røyk. Håper du finner din måte å slutte å røyke på Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå