anneli84 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 har nå hobbet deltid nesten helt siden februar, så regner med jeg bare kommer til å sitte med ca 9tusen kr i mnd når jeg går i perm. dette er inkl barnetrygd. og jeg vil jo mene at det er ganske lite. jeg syns trygdekontoret her er så vanskelige å få svar fra så jeg spør heller her. har jeg ikke lov å jobbe i det hele tatt når jeg er i perm? sambo har akkurat byttet jobb, så han kan liksom ikke ta permen han heller, ellers hadde jo det lønt seg, at han tok perm og jeg jobbet...
mylittlecat Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Nei, trygdekontoret er det ikke alltid like lett å få svar av! Og så får man som regel forskjellige svar hver gang man spør :o/ Nei, du har ikke lov å jobbe mens du har perm. Eller, jo, du har lov, men mister da permisjonsrettighetene. Kan dere ikke prøve å dele permisjonen ganske likt da, du tar første halvdel, så han? Da får han jo jobbet noen mnd først ) Han har jo rett på det selv om han har begynt i ny jobb!
Amanda- Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 du skal levere inn lønnslippene dine. du får gjennomsnitt av de 6 beste mnd, av de siste 10 mnd.. eller noe slikt... det gjor de vertfall på meg...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 oi....dette ble en tanke vekker for meg dere... jeg må ærlig innrømme at meg og ta vare på lønnslipper ikke går så fint...får jeg ingen penger jeg da??
anneli84 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 joda. bare å ringer lønningskontoret, så sender de deg for alt du har jobbet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå