olebrum78 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Får blødninger av begge deler, så nå vet jeg ikke ha jeg skal.. Tror jeg kutter ut cerazetten.... Orker ikke mer.. Men hva gjør jeg da.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 kobberspiralen er jeg veldig fornøyd med;=) Orker ikke bivirkningene som hormon preparater gir... :=)
nickoline og supermann Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 p stav. samme problem som deg. nå har jeg mistet mensen helt da......... deilig faktisk.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 P-ring funker fint for mange som ikke "tåler" de andre preparatene. Med vanlig spiral blødde jeg konstant i 3 mnd, helt til legen fjernet den, og har aldri tålt p-piller og andre hormonpreparater enn p-ringen:-)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Hva er grunnen til at du ikke orker cerazette mer?
olebrum78 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Mye blødninger! Bra ett år, men nå er det ofte...
meg & to små vampyrer Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Jeg har samme problem som HI. Blør av alt med hormoner og har mye blødninger ellers også, så kan ikke ha vanlig spiral. Her er løsninga vår: kondom inntil videre. Sterilisering av mannen når vi er ferdig med barnelaging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå