Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 er i uke 34 nå, kan jeg ta fotsoneterapi?? er ikke for å sette i gang noe altså er bare fordi eg har lyst å prøve d... så spørsmålet er vel om de gjør d på gravide?!?!
marghald Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Tror ikke det er noe problem. Jeg er også i uke 34. Jeg skal prøve fotsoneterapi iuke 38, men da med tanke på å sette i gang. Fikk veldig stort barn sist - hadde håpet å unngå det denne gangen... Det er visst noen punkter under der som kan sette igang fødselen. Det er nå ihvertfall mitt håp:)
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg var på fotsoneterapi på terminen min ( for en uke siden) for å sette igang fødselen, men jeg sitter nå her ennå med den enorme magen min.. =) Men jeg vet om flere som har gått til den samme damen som jeg har var hos der fødselen har startet innen 12 timer etter de har vært der, så det funker bra på noen...
tixa*fødeklar* Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Hei hei..jeg er fotsoneterapeut, og kan trygt anbefale deg å gå til fotsoneterapi. Vi behandler ikke gravide de tre første mnd, men etter det går det bra... Det går også ann å sette igang en fødsel med fotsone, men vi får best resultat hvis man går jevnlig mens man er gravid..har ikke like stort hell med de som kommer en gang for å sette igang
marghald Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Takk for opplysningen! Da må jeg ihvertfall skyndte meg å begynne behandlingen hvis det skal ha noe effekt!
marghald Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Noen her inne som har erfaring med dette? Tenkte jeg skulle prøve å gnikke litt selv også
tixa*fødeklar* Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Jeg har behandla mange som har blitt gravide..bl a ei som fikk sin førstefødte etter prøverørsbeh..da hun ville bli gravid igjen gikk hun regelmessig på beh..og ikke lenge etterpå var hun gravid med tvillinger. =)
tixa*fødeklar* Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Og jeg har vært med på å sette igang flere fødsler.. Kjempe effektivt, hvis det allerede er modning på gang. Er også kjempe fint for å hjelpe mot kvalme, og å unngå vann i kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå