Gå til innhold

Tverrleie eller ligger med rompa ned.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35+2 i dag, og fortsatt ligger babyen med rompa ned, eller at han ligger litt i tverrleie. Legen min var litt usikker, hun fant ikke hodet i allefall (men det har han altså -he he;o) Skal på ny UL om en ukes tid da, for at de skal sjekke leie og eventuelt forsøke snu han riktig vei. Er det noen som har vært med på en slik "snuoperasjon" før? Det er trygt vel? Blir litt bekymret jeg, ettersom morkaka mi også ligger foran på magen, tenker at hva om de dytter så veldig at noe skjer med den f.eks.. Sikkert bare overnervøs som vanlig. Var nok ikke store sjansen for at han snudde seg av seg selv skjønte jeg, etter uke 36 skjedde det nesten aldri sa hun. Noen med erfaring om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var i uke 36 lå babyen vår også i seteleie. Jeg fikk beskjed om og ta livet helt med ro frem til uke 38. Siden jeg hadde en normal fødsel med førstemann, og at hun var så liten ( 3370) og at jeg var så høy ( 170) så kunne det enda snu seg.

Var på kontroll på haukeland i uke 38, og da har den snudd seg. Så nå ligger det noen og er klar for og finne veien ut.

Var en stoor lettelse og få det bekreftet.

Skrevet

Min snudde seg også i uke 38 så det er fortsatt mulig det, vanlig sa jordmora til meg;) LYkke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...