Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Sukk, gutten min har vært på 3-mnd kontroll i dag, og fått vaksine. Stakkars vennen min skrek godt til første sprøyten, og ble kjempesinna når hun dristet seg til å sette enda en.. Men det gikk heldigvis fort over. Vi la oss på gulvet og lekte litt, og han klaget litt til mamma, før han så hvinte av glede og skravlet i vei, som om det hele ikke hadde skjedd. Legen synes han er en voksen kar, som er sterk. Han er vant til å ligge på magen, og i det siste har han begynnt å dra bena godt oppunder magen og sparker fra. Men ender opp med panna i gulvet og litt surving for at det ikke går framover.. - Kan nok bli en tidlig krabber her også, men jeg håper ikke på det. Hilsen en stolt mamma!
Tussi og Maja Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Så flink han var da! Høres jo ut som om han er ganske sterk ja! Maja har ikke begynt å prøve å løfte på rumpa enda. Moro å se hvor forskjellig de utvikler seg!
Millapril Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Så moro! Bra han kom fort over sprøytestikkene, de bærer heldigvis ikke nag! En sterk liten kar du har! Skal bli moro med krabbing etterhvert!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Hei. Ja det er alltid litt spennende med første vaksinen. Godt at det gikk bra og at du har en så flott og sterk gutt.
Bellen^2 Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Så flott at vaksinene gikk så greit! Håper han og dere får en rolig natt og at han får sovet evt. ettervirkninger av seg. Må si det er en sterk liten gutt ja. Sebastian har først de siste ukene kommet i krabbemodus, men nå er jo han en bedagelig liten fyr og da:) Du får holde oss oppdatert!
smurfen :o) Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Så flink og sterk liten gutt du har! Blir spennende å se når han starter å krabbe. Skjønner at du er stolt av han! )
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 så bra at det gikk bra med sprøytene. Camilla har ikke fått sine enda men skal til pers om et par uker ..... Tenk om han begynner å krabbe snart...spennende, du får holde oss oppdatert :-)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Jeg håper krabbingen lar vente på seg, så jeg har fjernet treningsmatten fra stuen, og nå ligger han kun på lammepleddet han har.. Det er for glatt, så han får ikke tak. Helsesøster mente at han godt kunne bli ennå sterkere i overkroppen før han begir seg ut på underlag der han får tak.. - han skaller jo hodet ned fordi armene ikke klarer å holde ham oppe. Men han er sterk og han trives, det er kjempedeilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå