Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert en klassiker det her, men siden jeg er ny her så spør jeg likavel..

Når kom første smilet til beibiene deres?

Og var det et smil som ikke var til å ta feil av??

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min smilte rundt 5 uker, og kunne ikke ta feil av det nei, satt på fanget til farfaren sin, og smilte som en sol =)

Skrevet

Det kom når han var 5 uker. Han lå på stellebordet i nettoen,

tisset, traff badekaret, for så å smile etterpå.

Skrevet

ca 4,5 uker.. vi var HELT sikre ved 5 uker:=)

Skrevet

Hei, og velkommen hit;O) hm, smilet til sønnen min kom vel rundt 2,5mnd..(nå er han snart 5mnd) Vi var litt usikre til å begynne med om det var et ekte smil eller mageknip.. og ofte kom i lykkerus etter at han hadde fått pupp:) da lå han i halvveis søvne, himlet med øynene og smilte tilfreds hehe. Så tja, vet ikke helt når da.. men han begynte med "smilene" rundt 2mnd og vi var vel helt sikre på at det var ekte smil rundt 2,5-3mnd. Ikke alltid så enkelt å se for førstegangsforeldre, men jeg regner med vi er mer sikre en evt.neste gang:)

Skrevet

Hahaha, så flaut.. jeg forvekslet smil med latter..hehehe.. Ja, sånn kan det gå;O) Går litt i surr for meg.. smilet kom vel rundt 1mnd, men han var sen til å vise oss smilet tydelig:) så litt over en mnd med smilet og rundt 2,5mnd da han lo, hehe!

Skrevet

Hun smilte fire ganger etter hverandre i løpet av noen minutter -- da var jeg sikker på at det var "sosiale" smil -- når hun var 4 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...