Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg har termin 29 august og har bare kjøpt dyne til vogna, men har i det siste begynt og fundere på om vi kanskje skulle kjøpe en voksipose også?! Babyen holder vel bedre varmen da, men kan jo være varmt i hele september også... Uff.. ikke lett og være førstegangsfødende... noen med erfaring som kan foreslå hva jeg bør gjøre??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 jeg bruker voksipose om vinteren, å sommerdyne om vår å sommer.. å av å te ikke dyne i det hele å det store på varme dager, bare ett tynt pledd
Ladybug~N&E Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 jeg kjøpte meg en sånn overgangspose som de så fint kalte det i butikken. venter i september og den mnd kan være varm den også. er det varmt bruker jeg dyna, er det kalt bruker jeg begge. har kombivogn og voksiposen blir forferdelig tuklete å ha oppi der for bagen er litt liten. kjøper dunpose til å ha på vinteren. den kan man jo bare stappe nedi, tar liten plass;)
Kummin&Lillesel Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 De har jo både sommer og vinterdyne til voksiposen.. Så om du har råd til det, så kunne jo det være en løsning. Vi har en voksipose.. Men det medfølger kun vinterdyne til den, så det blir nok ikke før det blir ordentlig kaldt, at den blir tatt i bruk, nei. Nei, her i starten (termin søndag), så regner jeg med å bruke pledd og dyne i vogna. Gidder ikke noe mer fiks-faks enn det.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Jeg har voksipose fra før, men kommer ikke til å bruke den før vi går over til sportsvogndelen. Blir så trangt nede i bagen. Kjøpte en pose med fleese-fór, og så kjøper jeg et lammeskinn å legge under. Posen når det blir kaldere, bare dyne til å begynne med. Vi må passe oss for å ta på for mye også. Husk også og åpne opp på pose/dyne når du kommer inn på butikk.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Har hverken dyne el voksi jeg...Dunpose som funker året rundt pga varmeregulerende fiber...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå