Gå til innhold

Jeee!!! Ho tar flaske nå!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere har sikkert fåt med dere gnæget mitt om at jeg har prøvd ørten flasker, og ingen av de ville ho ta... Og nå har jeg funnet løsningen!! Lurer, lure meg!!;) Jeg gikk rett og slett over til mme.. Hehe! dæven jeg er så lur!!;) Men akk så deilig!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!

Jeg har samme problem med snuppa mi. Vil ikke ta flaske. Er 3 mnd. Har kun prøvd med mm. Så kanskje jeg burde prøve mme. Gikk det helt fin uten problemer smellycat?? Hvor gammel er h*n?

Skrevet

Ho er snart 5 mnd, og det gikk helt fint med en gang:) brukte en mam-flaske som det er litt flat tupp på. Prøv, og se hva som skjer:)

Skrevet

Jeg har en på 6 mnd som absolutt ikke vil ta flaske. Hun nekter, selv om det er mme der. Har prøvd med mm også. Har prøvd mange forskjellige flasker.... Tips?

Skrevet

Så bra du endelig fikk det til *applaus*

Jeg skal teste om min 2 uker gamle gutt vil ta flaske ved neste måltid, bare sånn for å prøve... Han tok flaske når han fikk litt kokt vann her en natt, men lurer på om det går like bra med MM i flaska... Går det ikke må vi jo "øve" mer, for det kan jo være godt å kunne ha barnevakt til poden etterhvert også!

Skrevet

MÅ bare komme med mine tips:

Om de ikke vil ha flaska med mme, prøv med litt sukker oppi:) (I en overgangsperiode altså)

Og dere som ønsker å kunne bruke flaske; start tidlig, når de er 3 mnd kan d være svært vanskelig. Ved 3-4-5 ukers alder, er de ikke fullt så nøye på tingene.

Skrevet

Jeg prøvde da min var 4 mnd, og da tok hun. Men så fortsatte jeg å amme til nå, og nå nekter hun.

Så aldri skal jeg amme en baby så lenge som nå nei.

Skrevet

msme og gromgutten: takker for det:) og vet du hva, du burde holde det gående me å gi han flaske i ny og ne for å opprettholde at han klarer det. Vi ga henne flaske med mm når hun bare var et par-tre uker eller så, og da gikk det såå greit. Så da regnte vi med at det kom til å gå greit, men det gjorde det ikke. Skulle selvsagt ønske hun tok mm i flaska, menmen.. Så fortsett å gi flaske! Prøv me mm, og se hvordan det går.

Skrevet

Anonym 17:23:

Har ikke noen flere tips desverre enn det jeg har fått i en annen tråd, og det var:

- Ulike typer flasker, spes dr. browns, tommee tippee, og mam med flat tupp

- Doseringskopp som de drikker av

- Imsdalsflaske

- Tuttekopp

Tror det var alt... kommer ikke på noe mer akkurat nå jaffal... Håper du får det til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...