hurra og hei! Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg ser at vi, to voksne og en baby, har klart å bruke 18000 på ferien i år. To uker i Norge!! Det synes jeg er for mye. Nå har vi riktignok handlet endel på butikker som vi ikke har der vi bor(laaangt nord) - klær, sko, ikea etc. og vært på endel fornøyelser, men jeg synes nå det er for mye likevell. Vi er jo vanligvis sparsommelige mennesker begge to:) Hvor mye brukte dere, totalt, på ferieukene i år?
~sjiraff~ Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Tja.. synes dere har fått mye ut av pengene jeg.. Vi brukte vel det samme på 6 dager i Danmark... uten å shoppe spes. mye..
hurra og hei! Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 dytter----jeg vil gjerne vite hva som er vanlig---
Prish Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Vi var 5 dager i Irland og brukte tilsammen (med fly og hotell) sånn ca 12 000 kr. Alt for mye, men vi hadde en fin tur og koste oss hver dag.
Lavendel*06*10* Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Bare lommepenger en uke i Danmark 2 voksne + 1 barn , ca 5000,- ? Spiste godt og kosa oss hele uka Hadde derimot nesten ikke med noe hjem.. Men men
Mom2Two Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Det ble en del, men vi var 3 uker i USA (vi er 4). Vi brukte ca. 55 000 kroner inkl. flybilletter, hotell, leiebil i 3 uker, bensin, mat, shopping osv. Mange penger, ja, men vi hadde en fantastisk ferie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå